@Peanuts
Jeg er helt enig, der er så meget man ikke må når man er gravid, der er så meget man ikke må spise, og der er så meget man ikke må være i nærheden af, men hvis man holder sig isoleret og ændrer livsstil både mht føde, omgang med verdenen osv, hvad er der så tilbage??
Det er vel også meningen at vores små skal kunne klare verden når de kommer ud på den anden side:
Det er da klart de pludselig står med astmatisk bronkitis grundet røg eller støvmider, hvis de ALDRIG har været udsat for det, så er det da klart det virker chokerende for kroppen 
Jeg stoppede med at ryge, fra dag til anden, da jeg fandt ud af jeg var gravid, men det betyder ikke at jeg slet ikke kommer steder hvor der bliver røget, så ville jeg skære hele min omgangskreds væk
Selvfølgelig tager de hensyn, men at der bliver røget en cigaret eller to i mit nervær ser jeg ikke som livstruende for min lille dreng i maven, jeg er 20 uger henne, og er helt sikker på han nok skal klare sig.
Men der er mange holdninger, og jeg er en af dem der mener fysisk og psykisk stimulering er vigtigt for barnets udvikling og selvbevidsthed.
Det er vigtigt at vide hvad en kattebæ i sandet er, og hvordan regnormen smager, ligesom det er godt at udfodre sig fysisk, klatre i nogle træer og brække en arm skal man vel også prøve ?
Anmeld