Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

plet

Hej jeg er snart 19 år, og vil gerne være gravid. skal lige siges jeg er ikke til mænd,, men ønsker så inderligt at blive gravid. Er der nogen der står i det samme som mig,?? ,, er der nogen der ved hvordan man bliver gravid , mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Koen.

plet skriver:

Hej jeg er snart 19 år, og vil gerne være gravid. skal lige siges jeg er ikke til mænd,, men ønsker så inderligt at blive gravid. Er der nogen der står i det samme som mig,?? ,, er der nogen der ved hvordan man bliver gravid , mvh

Uden og have nogen forstand på det gætter jeg på du skal på en klinik og betale for en insiminerinf, ved der er et par stykker herinde der er blevet gravid uden mænd i deres liv

Held og lykke

Anmeld

27. oktober 2012

Vial

Gå til lægen og tal med hende om det. Finder I sammen ud af, at det skal være nu, så får du henvisning til fertilitetsklinik.

Håber og tror ikke at nogle klinikker vil inseminere en 18 årig pige, der kommer ind fra gaden.

Realistisk må du nok vente en 5 års tid, hvis du vil bruge klinik/donor løsningen.

Anmeld

27. oktober 2012

Koen.

Vial skriver:

Gå til lægen og tal med hende om det. Finder I sammen ud af, at det skal være nu, så får du henvisning til fertilitetsklinik.

Håber og tror ikke at nogle klinikker vil inseminere en 18 årig pige, der kommer ind fra gaden.

Realistisk må du nok vente en 5 års tid, hvis du vil bruge klinik/donor løsningen.

Mit svar var os bare et gæt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.