0-1 år: pigetøj 80/86 92/98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
652 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

MogN

Har lidt over en sæk med pigetøj, mest str. 86/92 - noget mærketøj (molo, katvig ejsikkelej osv) Byd - det står bare og fylder ..

Sælges billigt samlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

MomInTheMaking

MogN skriver:

Har lidt over en sæk med pigetøj, mest str. 86/92 - noget mærketøj (molo, katvig ejsikkelej osv) Byd - det står bare og fylder ..

Sælges billigt samlet

Vil du ligge billede ind? bare af det hele samlet så man kan se hvad der er? og hvad stand er det i?

Og hvis man køber samlet, hvad er din MP så?

Jah, jeg er i et rigtig spørgehumør i dag.

Anmeld

26. oktober 2012

MogN

Mom In The Making skriver:

Vil du ligge billede ind? bare af det hele samlet så man kan se hvad der er? og hvad stand er det i?

Og hvis man køber samlet, hvad er din MP så?

Jah, jeg er i et rigtig spørgehumør i dag.

Vil gerne ligge billeder ind, men da det stå i vores kælder blir det først i morgen

Det meste tøj er brugt, men i så kort tid at det stadig har massere vaske tilbage (min datter er sprunger fra 86-104 på 5 mdr) 

Der er ikk pletter eller huller (hvis der forekommer det er det simpelthen fordi det er så småt/usynligt at jeg har overset det - da jeg normalt smider ud når jeg ser det) 

Tænker en samlet pris på omkring 250 men er åben for et fair byd

Anmeld

26. oktober 2012

MomInTheMaking

MogN skriver:

Vil gerne ligge billeder ind, men da det stå i vores kælder blir det først i morgen

Det meste tøj er brugt, men i så kort tid at det stadig har massere vaske tilbage (min datter er sprunger fra 86-104 på 5 mdr) 

Der er ikk pletter eller huller (hvis der forekommer det er det simpelthen fordi det er så småt/usynligt at jeg har overset det - da jeg normalt smider ud når jeg ser det) 

Tænker en samlet pris på omkring 250 men er åben for et fair byd

Det lyder umiddelbart meget rimeligt, hvis du ligger billede ind i morgen, så kigger jeg lige og beslutter mig med det samme.

Anmeld

26. oktober 2012

MogN

Det lyder umiddelbart meget rimeligt, hvis du ligger billede ind i morgen, så kigger jeg lige og beslutter mig med det samme.

Det skal jeg nok

Anmeld

27. oktober 2012

MogN

Der følger lidt mere tøj med end vist på billederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2012

MogN

Så kom der billeder

Anmeld

27. oktober 2012

MogN

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.