Kender i det? vedr. kjole!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

bobbles

ja nu har jeg endelig fundet den helt perfekte kjole jeg vil have på til brylluppet.. men hov den der er meget pænere, den er sød den vil jeg hellere have!  lige indtil jeg får øje på en anden så duer den heller ikke hehe

Men helt seriøst!!

tror virkelig at jeg har fundet den helt rette jeg er ikke så meget for helt lange kjoler eller helt kort kjoler den er en mellem ting, det er den nye 2013 model fra lilly og er bare drøn forelsket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Dot D

Kan ikke nikke genkende til problemet, da jeg ikke har kigget på brudekjoler

Men hvis du har fundet den rette, så er det bare nu, du skal stoppe med at kigge på andre

Anmeld

26. oktober 2012

bobbles

Dot D skriver:

Kan ikke nikke genkende til problemet, da jeg ikke har kigget på brudekjoler

Men hvis du har fundet den rette, så er det bare nu, du skal stoppe med at kigge på andre

ja det tror jeg ville være en rigtig god ide at stoppe nu hvor jeg har fundet den rette kjole  

Anmeld

26. oktober 2012

Dot D

Frøken Christiansen skriver:

ja det tror jeg ville være en rigtig god ide at stoppe nu hvor jeg har fundet den rette kjole  

Så vil jeg sige tillykke med fundet

Anmeld

26. oktober 2012

bobbles

Dot D skriver:

Så vil jeg sige tillykke med fundet

hehe tak  det er jo også bare med at købe den helt rigtige kjole når det nu er en meget vigtig dag i ens liv!

Anmeld

26. oktober 2012

Nettemor

Jeg kender det godt! Jeg havde også fundet KJOLEN og betalt den osv. Men såååå blev jeg lige lidt i tvivl VAR det nu og DEN?!?!
Men jeg holdt fast i mit valg og er rigtig glad for det. Manden var i hvert fald heeeeeelt tilfreds

Anmeld

26. oktober 2012

bobbles

Nettemor skriver:

Jeg kender det godt! Jeg havde også fundet KJOLEN og betalt den osv. Men såååå blev jeg lige lidt i tvivl VAR det nu og DEN?!?!
Men jeg holdt fast i mit valg og er rigtig glad for det. Manden var i hvert fald heeeeeelt tilfreds

ja det er bare om at holde fast mens man har fundet KJOLEN  er simpelthen så vild med den og i og med det er 2013 modellen og koster 4500 kr det synes jeg er en okay pris.

Glæder mig også til at se kæresten hvad han siger til den den dag jeg kommer ind i kirken

Anmeld

27. oktober 2012

lilledittemor

Frøken Christiansen skriver:

ja nu har jeg endelig fundet den helt perfekte kjole jeg vil have på til brylluppet.. men hov den der er meget pænere, den er sød den vil jeg hellere have!  lige indtil jeg får øje på en anden så duer den heller ikke hehe

Men helt seriøst!!

tror virkelig at jeg har fundet den helt rette jeg er ikke så meget for helt lange kjoler eller helt kort kjoler den er en mellem ting, det er den nye 2013 model fra lilly og er bare drøn forelsket

Jeg købte én kjole - men blev SÅ forelsket i en anden (endnu dyrere) kjole, så den måtte jeg have i stedet for. Var slet ikke i tvivl om at dét var den rette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.