Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Romantisk stil Cremefarvet-råvid-hvid & grøn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: ja vi ( eller rettere jeg har tænkt på enten lyserødt eller Lilla de to farver er min stores pige et og alt og både mille og laura skal selvfølgelig med til brylluppet hvilke farver brugte i?
ja vi ( eller rettere jeg har tænkt på
enten lyserødt eller Lilla de to farver er min stores pige et og alt og både mille og laura skal selvfølgelig med til brylluppet
hvilke farver brugte i?
Regnbuens! Vi brugte alle de dejlige farver vi kunne, så det blev vildt og tog del i naturen omkring os, da vi havde lejet en feriekoloni med udsigt til stranden og havet ved Juelsminde - men var udenfor på terrassen og fodboldbanen hele dagen - men i tilfælde af dårligt vejr. Det var trods alt 2. Juni - da vi blev viet på stranden til stor overraskelse for vores familier - min buket kaldte jeg 'vildmarken'
tak skal i have for alle svarene vi har besluttet os lidt for nogen farver da vi har løbt duge og servietter i creme hvid farve så går vi på farver creme hvid og grøn
Til vores bryllup til sommer er det hvid, lys nougat og bordeaux
det skal bare være en lille havefest, så ikke noget vildt..
kunne slet ikke tænke mig et lyserødt bryllup og det tror jeg heller ikke at min kære kæreste kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128