Fra lidt oppustet til BALLON! uge 5-10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.708 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

AMtrier

Heej Piger

Jeg fandt ud af at jeg var gravid i uge 5+0 fordi mine bukser strammede (vidste ikke jeg var oppustet) og så fordi jeg lige pludselig havde en blærekapacitet = 0!!
Nå men jeg testede og da chokket havde lagt sig (vi holdte bare pause fra ICSI og BUM så var den der ) tog jeg et billede af min oppustede mave, 5+0

Jeg troede faktisk at jeg havde nået max udvidelse af min mave men vægten siger minus tre kilo fra 5+0 til 10+1 og alligevel ligner det jo en KÆMPEBALLON !

I starten var jeg lidt flov over min mave, da jeg i forvejen er en stor pige, og pludselig ser ud som om jeg har spist LIDT for meget god mad den sidste månedstid! Men jeg tror så småt jeg er ved at vende mig til at det kun bliver større fra nu af! og ja så NYDER jeg mine ventebukser hihi

God dag til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

banana3

AMtrier skriver:

Heej Piger

Jeg fandt ud af at jeg var gravid i uge 5+0 fordi mine bukser strammede (vidste ikke jeg var oppustet) og så fordi jeg lige pludselig havde en blærekapacitet = 0!!
Nå men jeg testede og da chokket havde lagt sig (vi holdte bare pause fra ICSI og BUM så var den der ) tog jeg et billede af min oppustede mave, 5+0

Jeg troede faktisk at jeg havde nået max udvidelse af min mave men vægten siger minus tre kilo fra 5+0 til 10+1 og alligevel ligner det jo en KÆMPEBALLON !

I starten var jeg lidt flov over min mave, da jeg i forvejen er en stor pige, og pludselig ser ud som om jeg har spist LIDT for meget god mad den sidste månedstid! Men jeg tror så småt jeg er ved at vende mig til at det kun bliver større fra nu af! og ja så NYDER jeg mine ventebukser hihi

God dag til jer alle

ihhh tillykke 

Hvor er det en fin mave.. 

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Ja hold da op der er sket noget

Hvilke ventebukser har du købt?

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

tarkoflen skriver:

Ja hold da op der er sket noget

Hvilke ventebukser har du købt?

Ja det er der nu har jeg næsten vennet mig til det så håber ikke dt forsvinder igen

Jeg har købt sådan nogle treggins-ventebukser i H&M altså uden lommer. og så har jeg lige idag fået nogle i sådan noget meget blødt stof MED lommer også fra H&M
tror aldrig jeg vil have dem af igen

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

banana3 skriver:

ihhh tillykke 

Hvor er det en fin mave.. 

mange taak

Anmeld

26. oktober 2012

Kofoed.

Mon der er mere end en ej, må ikke drille. Men wow en flot stor mave du allerede har fået dig, den skal nok blive dejlig stor.

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

Kofoed. skriver:

Mon der er mere end en ej, må ikke drille. Men wow en flot stor mave du allerede har fået dig, den skal nok blive dejlig stor.

har været til to tidlige skanninger og der var godt nok kun en

Men jordemoderen der skannede sagde at det var meget normalt at jeg var vokset sådan, det havde noget at gøre med hvordan livmoderen lå

men jeg tror på det er en seriøs gang luft for den er HELT hård nogle gange

Anmeld

26. oktober 2012

Kofoed.

AMtrier skriver:

har været til to tidlige skanninger og der var godt nok kun en

Men jordemoderen der skannede sagde at det var meget normalt at jeg var vokset sådan, det havde noget at gøre med hvordan livmoderen lå

men jeg tror på det er en seriøs gang luft for den er HELT hård nogle gange

Hi hi.

Har du da forvendt livmoder?

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

Kofoed. skriver:

Hi hi.

Har du da forvendt livmoder?

nej bagudvendt. hun sagde den ligger sådan at den skubber alle mine tarme og det op i maven, så når den vokser lidt, rykker det hele
mener det var sådan hun forklarede det men at den vil rette sig op når den bliver stor nok

Anmeld

26. oktober 2012

Babydrøm

AMtrier skriver:

Heej Piger

God dag til jer alle

Fin mave og tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.