Oppustet mavebillede :) 6+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.659 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

MissMona

Hej alle,

Her kommer det første mavebillede jeg vil dele med jer. Taget i går hvor jeg var 6+1 (Tager faktisk et hver dag - men det vil jeg skåne jer for

Jeg har MEGET oppustet mave lige for tiden. Men det er vist helt normalt. Men er det bare mig der føler det, eller kan det også ses?

Kh MissMona

Ps. håber det er ok man smider et på uden top. Det er hvad jeg har...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

FrkZier

MissMona skriver:

Hej alle,

Her kommer det første mavebillede jeg vil dele med jer. Taget i går hvor jeg var 6+1 (Tager faktisk et hver dag - men det vil jeg skåne jer for

Jeg har MEGET oppustet mave lige for tiden. Men det er vist helt normalt. Men er det bare mig der føler det, eller kan det også ses?

Kh MissMona

jeg var også meeget oppustet i starten, havde lige lidt tid hvor maven så var næsten flad igen og så BANG kom der en bule igen

er det dit første barn?

Anmeld

26. oktober 2012

piap

MissMona skriver:

Hej alle,

Kh MissMona

ihhh en fin lille bule

Anmeld

26. oktober 2012

MissMona

FrkZier skriver:

jeg var også meeget oppustet i starten, havde lige lidt tid hvor maven så var næsten flad igen og så BANG kom der en bule igen

er det dit første barn?

Yep det er det Første graviditet altså... Jeg er lidt nervøs for at kalde det et barn endnu. Vil helst gerne forbi de 3 mdr før jeg begynder sådan rigtigt at betragte det som noget der faktisk sker for os for mig, - at VI skal have et BARN!!

Så lige nu er jeg bare "gravid" og prøver på at være mindst muligt bekymret og spise korrekt osv

Men det er jo helt vildt så oppustet maven kan blive. Nogle gange kigger jeg ned og tænker - gad vide hvad der egentlig foregår derinde....

Anmeld

26. oktober 2012

MissMona

piap skriver:

ihhh en fin lille bule

Taaaak

Anmeld

26. oktober 2012

Benjamins'mor

Man kan sagtens se det er en gravid mave!

Du har fået en fin lille bule!

Anmeld

26. oktober 2012

MissMona

Man kan sagtens se det er en gravid mave!

Du har fået en fin lille bule!

Hehe, ok. Ja jeg og kæresten kan sagtens, fordi vi ved hvor "tynd" jeg er normalt. Men jeg vidste ikke om det er nemt for andre at se. I princippet må det være oppustethed, for den fylder jo INGENTING endnu, bebsen altså!

Anmeld

26. oktober 2012

Benjamins'mor

MissMona skriver:

Hehe, ok. Ja jeg og kæresten kan sagtens, fordi vi ved hvor "tynd" jeg er normalt. Men jeg vidste ikke om det er nemt for andre at se. I princippet må det være oppustethed, for den fylder jo INGENTING endnu, bebsen altså!

Ja. Det er jo forskelligt fra person til person.

Anmeld

26. oktober 2012

Christina :-)

MissMona skriver:

Hej alle,

Kh MissMona

Hvor du fin vi har termin samme dag

Anmeld

26. oktober 2012

MissMona

<3Elias<3 skriver:

Hvor du fin vi har termin samme dag

Tak

Men vi har ikke terminsdag samme dag tror jeg. Men tæt på. Jeg har termin d. 19 og du har den 14 skriver du.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.