3. og sidste trimester er hermed skudt i gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Hønsemor

Ja så nåede jeg også 28+0 og derved 3. trimester i min sidste graviditet og har derved sat mig for at nyde de sidste uger jeg har tilbage så meget jeg nu kan  Maven vokser med lynets hast og kan tilskrive hele 6 cm rundt om maven siden sidste uge og 1,1 kg på vægten, hvilket jeg egentlig har det fint med 

Maven måler nu rundt om præcis 100 cm (nu der 58 cm til at jeg er lige så bred som jeg er høj) og vægten siger +8,8 kg - så indtil nu holder jeg mig i en pæn afstand fra de 25 kg jeg tog på med storebror, men om jeg kan holde den må tiden vise 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

LMX

Hønsemor skriver:

Ja så nåede jeg også 28+0 og derved 3. trimester i min sidste graviditet og har derved sat mig for at nyde de sidste uger jeg har tilbage så meget jeg nu kan  Maven vokser med lynets hast og kan tilskrive hele 6 cm rundt om maven siden sidste uge og 1,1 kg på vægten, hvilket jeg egentlig har det fint med 

Maven måler nu rundt om præcis 100 cm (nu der 58 cm til at jeg er lige så bred som jeg er høj) og vægten siger +8,8 kg - så indtil nu holder jeg mig i en pæn afstand fra de 25 kg jeg tog på med storebror, men om jeg kan holde den må tiden vise 

Floooooot mave

Håber ikke du når at blive ligeså bred som du er høj

God fornøjelse med resten af tiden

Anmeld

26. oktober 2012

Hønsemor

Hov glemte da helt at vise hvor meget maven har ændret sig siden jeg gik ind i 1. og 2. trimester 

Anmeld

26. oktober 2012

Hønsemor

LMX skriver:

Floooooot mave

Håber ikke du når at blive ligeså bred som du er høj

God fornøjelse med resten af tiden

Mange tak 

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

FIIIN mave og sikke en udvikling!

Anmeld

26. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Hønsemor skriver:

Ej hvor er mavsen flot  

Meeen, nu er jeg forvirret  Er 3. trimester ikke en uge før? 

http://www.ugeforuge.dk/3-trimester/28-uge.html

Jeg går nemlig ind i uge 28, så nu kan jeg da ikke følge med 

Anmeld

26. oktober 2012

Hønsemor

Ej hvor er mavsen flot  

Meeen, nu er jeg forvirret  Er 3. trimester ikke en uge før? 

http://www.ugeforuge.dk/3-trimester/28-uge.html

Jeg går nemlig ind i uge 28, så nu kan jeg da ikke følge med 

Grunden til forvirring skyldes nok at når du er 27+ er du i 28. graviditets uge.. Men man går først ind i 3. trimester når man er 28+ og derved 29. graviditets uge (sådan er det i hvert fald i følge Min-mave.dk)  Håber det gav mening?

Anmeld

26. oktober 2012

Hønsemor

Miss BananaHammock skriver:

FIIIN mave og sikke en udvikling!

Mange tak 

Anmeld

26. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Hønsemor skriver:

Grunden til forvirring skyldes nok at når du er 27+ er du i 28. graviditets uge.. Men man går først ind i 3. trimester når man er 28+ og derved 29. graviditets uge (sådan er det i hvert fald i følge Min-mave.dk)  Håber det gav mening?

Ja, men det står jo bare ikke i det link jeg f.eks. viste  Der står netop 27+ og det er en uge-for-uge hjemmeside 

Anmeld

26. oktober 2012

Hønsemor

Ja, men det står jo bare ikke i det link jeg f.eks. viste  Der står netop 27+ og det er en uge-for-uge hjemmeside 

Det er den her jeg går efter:  http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/dag-for-dag.htm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.