Hvor finder jeg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

fine pandebånd til min lille pige? HUn skal til fotograf i midten af november, og er der 4 mdr gammel. De sagde jeg gerne måtte tage en sød hue eller sådan noget med, og er vild med de der tynde pandebånd med en blomst eller en sløjfe på - men hvor finder jeg dem??

Tænker ejg vil have fat i sådan et tylskørt, hvis jeg ikke finder båndene, eller måske begge dele? hvad har i af erfaringer, at der er pænt på så "stor" en baby?

vis gerne jeres billeder

(og nej, jeg vil ikke have lavet julefoto )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

FruHolm <3

Frk P. skriver:

fine pandebånd til min lille pige? HUn skal til fotograf i midten af november, og er der 4 mdr gammel. De sagde jeg gerne måtte tage en sød hue eller sådan noget med, og er vild med de der tynde pandebånd med en blomst eller en sløjfe på - men hvor finder jeg dem??

Tænker ejg vil have fat i sådan et tylskørt, hvis jeg ikke finder båndene, eller måske begge dele? hvad har i af erfaringer, at der er pænt på så "stor" en baby?

vis gerne jeres billeder

h&m har små pandebånd, tylskørter osv

Anmeld

26. oktober 2012

FruHolm <3

Frk P. skriver:

vis gerne jeres billeder

de har også små prinsesse kjoler pg ballarina tøj

Anmeld

26. oktober 2012

An&Jo

Frk P. skriver:

vis gerne jeres billeder

jeg ved at medine fra angels by medine sælger ud af hendes på hendes hjemmeside, så måske du skal kigge der..

Har en veninde der købte en masse derigennem..

Anmeld

26. oktober 2012

Mor til Mike

Frk P. skriver:

vis gerne jeres billeder

www.littleangelsbymedine.dk

Anmeld

26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

An&Jo skriver:

jeg ved at medine fra angels by medine sælger ud af hendes på hendes hjemmeside, så måske du skal kigge der..

Har en veninde der købte en masse derigennem..

Jeg har kigget lidt på hendes facebook, men.. alt er self. solgt? :/

Anmeld

26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

E. Riber skriver:

www.littleangelsbymedine.dk

du får lige samme svar

Jeg har kigget lidt på hendes facebook, men.. alt er self. solgt? :/

Anmeld

26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

MinBabyOscar <3 skriver:

de har også små prinsesse kjoler pg ballarina tøj

Men det er for stort tror ikke hun når at komme op i str 68, hun er lige kommet i 62 :/

Anmeld

26. oktober 2012

FruHolm <3

Frk P. skriver:

Men det er for stort tror ikke hun når at komme op i str 68, hun er lige kommet i 62 :/

en hurtig tur med sytøj eller sikkerheds nåle kan hurtigt hjælpe den lille firskel synes ikk str forskællen på de 2 str er ret stor

Anmeld

26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

MinBabyOscar <3 skriver:

en hurtig tur med sytøj eller sikkerheds nåle kan hurtigt hjælpe den lille firskel synes ikk str forskællen på de 2 str er ret stor

Åh ja, det var en mulighed tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.