søger småfolk, katvig til pige i str. 68 og 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. oktober 2012

Lauras mor

StineW79 skriver:

Ka se du er fra Midtjylland, ved jo ik lige hvor tæt på Herning du bor, med der er katvig lagersalg her i weekenden. Sidste dag i morgen fra 10-18! Vh stine

Okay, TAK!
Hvor i Herning er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved du hvor ide møbler ligger? Det er ved noget der hedder auto galleriet. Vh stine

Anmeld

27. oktober 2012

NUMORTILFIRE

LouiseBP skriver:

Ja med mindre vi bor tæt på hinanden. Jeg bor ved Viborg jeg mangler bukser i str. 68 og 74. Hvis du har noget jeg kan se?

Jeg bor mellem Vejle og Horsens så der er jo et lille stykke. Jeg har 2 par bukser begge fra Nameit. Dem med blomster er str. 68 og de andre er str. 74.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2012

Lauras mor

StineW79 skriver:

Ved du hvor ide møbler ligger? Det er ved noget der hedder auto galleriet. Vh stine

Kan man spare mange penge der?

Anmeld

27. oktober 2012

Lauras mor

NUMORTILFIRE skriver:

Jeg bor mellem Vejle og Horsens så der er jo et lille stykke. Jeg har 2 par bukser begge fra Nameit. Dem med blomster er str. 68 og de andre er str. 74.

Okay, så vil jeg gerne have det sendt
Bukserne er ikke lige i det stof jeg søger Så takker pænt nej

Anmeld

27. oktober 2012

StineW79

LouiseBP skriver:

Kan man spare mange penge der?

Nu ved jeg ik helt hva deres normale priser er, har været afsted både i går og i dag. Har købt 21 dele, samlet pris 2300.+ jeg så har fået 2 små fine baby tæpper gratis. Så må sige at jeg er rigtig godt tilfreds. 

og det bedste af det hele er at der næsten ingen mennesker har været, så har hverken stået i kø for at komme ind, eller betale!

Bonus er at nu har jeg fået fede julegaver til familie og venners unger. Dejligt!! Vh stine

Anmeld

27. oktober 2012

Lauras mor

StineW79 skriver:

Nu ved jeg ik helt hva deres normale priser er, har været afsted både i går og i dag. Har købt 21 dele, samlet pris 2300.+ jeg så har fået 2 små fine baby tæpper gratis. Så må sige at jeg er rigtig godt tilfreds. 

og det bedste af det hele er at der næsten ingen mennesker har været, så har hverken stået i kø for at komme ind, eller betale!

Bonus er at nu har jeg fået fede julegaver til familie og venners unger. Dejligt!! Vh stine

Okay, så kan det godt være, man skulle smutte en tur derned

Anmeld

28. oktober 2012

StineW79

LouiseBP skriver:

Okay, så kan det godt være, man skulle smutte en tur derned

Jeg syntes i hvert fald jeg fandt mange fine ting! Rigtig gid tur hvis du kommer afsted! Vh stine

Anmeld

29. oktober 2012

Alexander&Lærke

Jeg har disse småfolk bukser str 68. Dem kan du få for 60 ink de pink velour kubser fra småfolk, de lilla er fra hummel dem må du også gerne købe hvis det er 100 kr i alt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2012

StineW79

Kom du afsted til lagersalg?? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.