lidt fra mig af :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Bella89

ja! nu har jeg taget mig sammen til at være online kort.. vi har nemlig pt. ikke internet hjemme, så det bliver skrevet på min mobil.
så.. piger undskyld hvis det er rodet og med stavefejl ; P

Men.. til sagen

jeg har været syg efter min datter (omgangssyge) for godt 3-4 uger siden, der tabte jeg mig tæt på 3 kg. og kom på sygehuset for en enkel nat med drop og tilsyn med heldragt for at undgå smittefare. vi begge to er på toppe nu og jeg har taget 2kg. mere på min normal vægt
Vi var til første jm besøg dagen efter jeg blev udskrevet fra sygehuset og må sige jeg var lidt slatten men vores jm var utrolig sød og nem at snakke med. oven i den har vi fået alle de næste tider helt frem til junior skal ud
I dag var vi til kønsscanning og fik et kig på lille junior inde i maven og HAN er jo bare blevet stor og fuld at krudt <3 så det er jo bare dejligt at vide det er en lille dreng vi venter os

og maven fortæller jo også der er en lille en i den

knus Bella 16-2 var det vist ; P
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Bella89

lille fejl det var samme dag som jeg blev udskrevet fra sygehuset

og jeg er 16-3 uger henne <3

Anmeld

26. oktober 2012

th

Bella89 skriver:

ja! nu har jeg taget mig sammen til at være online kort.. vi har nemlig pt. ikke internet hjemme, så det bliver skrevet på min mobil.

Men.. til sagen

jeg har været syg efter min datter (omgangssyge) for godt 3-4 uger siden, der tabte jeg mig tæt på 3 kg. og kom på sygehuset for en enkel nat med drop og tilsyn med heldragt for at undgå smittefare. vi begge to er på toppe nu og jeg har taget 2kg. mere på min normal vægt
Vi var til første jm besøg dagen efter jeg blev udskrevet fra sygehuset og må sige jeg var lidt slatten men vores jm var utrolig sød og nem at snakke med. oven i den har vi fået alle de næste tider helt frem til junior skal ud
I dag var vi til kønsscanning og fik et kig på lille junior inde i maven og HAN er jo bare blevet stor og fuld at krudt <3 så det er jo bare dejligt at vide det er en lille dreng vi venter os

pyha det lyder da ikke sjovt, godt i er ovenpå og tillykke med den lille prins bliver spændene og se hvad fol venter efter hånden.

dejligt med en jm der er sød.

Anmeld

27. oktober 2012

Mokka

Lyder til at have været en hård tid, men godt at i har det godt igen og er ovenpå

Tillykke med drengen

Anmeld

29. oktober 2012

M (:

Bella89 skriver:

Men.. til sagen

Sikke en fin babyhule! Og tillykke med lillemanden i maven! 

Anmeld

2. november 2012

Bella89

hej alle dejlige piger 1000 tak vi har det godt alle 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.