Hvad kan man lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej dejlige Baby.dk brugere   En god veninde og hendes kæreste skal giftes her om 2 uger, vil gerne give dem en speciel personlig gave, noget man selv kan lave. Har i nogle gode ideer, det er som en ekstra gave. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Jupiter

Vi købte en flot halvstor fletkurv, hvor vi bandt to små bamser på den ene side af håndtaget (en dreng og en pige), og så fyldte vi kurven med alt til en dejlig aften:

Champagne, to glas, jordbær som vi selv havde overtrukket med chokolade, lidt blandede nødder, to lækre stykker kage, et par fine servietter og bestik, en lille buket blomster.

Og så pakkede vi hele kurven ind i flot cellofan, med en stor sløjfe og et flot kort

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Vi købte en flot halvstor fletkurv, hvor vi bandt to små bamser på den ene side af håndtaget (en dreng og en pige), og så fyldte vi kurven med alt til en dejlig aften:

Champagne, to glas, jordbær som vi selv havde overtrukket med chokolade, lidt blandede nødder, to lækre stykker kage, et par fine servietter og bestik, en lille buket blomster.

Og så pakkede vi hele kurven ind i flot cellofan, med en stor sløjfe og et flot kort

Ihh det var også en dejlig ide :-) men tænker jeg gerne vil lave en ting de kan have forevigt ;D

Anmeld

25. oktober 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Ihh det var også en dejlig ide :-) men tænker jeg gerne vil lave en ting de kan have forevigt ;D

Ja så skal det nok være noget lidt andet - der ville jeg bare male et billede af en art.

Men det er selvfølgelig ikke alle der bare lige gør det

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Ja så skal det nok være noget lidt andet - der ville jeg bare male et billede af en art.

Men det er selvfølgelig ikke alle der bare lige gør det

Hi hi nej, men det kunne være skønt hvis man bare kunne svinge penslen og lave noget flot ;-))) men desværre !

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

til vores bryllup fik vi et smuk hjemmelavet patchworke juletræs tæppe det blev vi så glade for 

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

til vores bryllup fik vi et smuk hjemmelavet patchworke juletræs tæppe det blev vi så glade for 

Det var også en dejlig gave ;-)bare man kunne strikke eller sy ;-)))

Anmeld

25. oktober 2012

henh01

Til min bror og svigerinde købte jeg et blommetræ og printede en sang der passede til - noget med nogle hjerter der skulle vandrer op til brudeparret og så skulle de sætte det på træet. Jeg holdt en lille tale hvor jeg bl.a. sagde at træet skulle gro ligesom deres ægteskab og bærer frugt osv osv osv.

Det blev meget rørte.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Til min bror og svigerinde købte jeg et blommetræ og printede en sang der passede til - noget med nogle hjerter der skulle vandrer op til brudeparret og så skulle de sætte det på træet. Jeg holdt en lille tale hvor jeg bl.a. sagde at træet skulle gro ligesom deres ægteskab og bærer frugt osv osv osv.

Det blev meget rørte.

Åhh hvor Smukt, tror du at du kan finde sange og vil dele?  Knus

Anmeld

25. oktober 2012

henh01

det var noget a la denne her

melodi: Skuld gammel venskab rent forgå

På hjertet som du sidder med,
Dit navn du skrive må,
Og siden det per hånd afsted
Til vort brudepar skal gå.

Et minde fra jer bryllupsdag
Vi håber at det bli'r,
Og ved at I så godt forstår,
Hvad det lille hjerte si'r.

Tag kære sommerbrudepar,
Nu hjerterne I hånd,
Og hæng dem på det blanke træ
I de fine røde bånd.

"TILLYKKE" si'r vi med idag,
gid gode år I får,
Et "HURRA" fra os skal I ha',
Og gid lykken bi jer stå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.