baby spark!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

pastry26

Lille bassen er begyndt at sparke udvendigt, så nu kan både manden og jeg mærke ham 

For det meste er det morgen/aften han giver de kraftige spark, ellers er det bløde små puf, som kun jeg kan mærke, han giver i løbet af dagen..

Andre der også mærker liv udvendigt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Luna l

Nej desværre, min bebs er så heldig at have moderkagen som stødpude ud mod maven, så jeg tror der kommer til at gå noget tid før end manden og jeg kan mærke den udvendigt, men dette betyder ikke at den lille ikke er aktiv, der bliver flere gange om dagen holdt fest derinde, men den lille synes at det sjoveste, er at sparke mor nede i bækkenet, av av, men så ved jeg da at den lille har det godt.

Vi glæder os rigtig meget til at kunne mærke den lille udvendig ligesom jer,så bliver det også mere virkeligt for manden

Anmeld

25. oktober 2012

Miss Church

pastry26 skriver:

Lille bassen er begyndt at sparke udvendigt, så nu kan både manden og jeg mærke ham 

For det meste er det morgen/aften han giver de kraftige spark, ellers er det bløde små puf, som kun jeg kan mærke, han giver i løbet af dagen..

Andre der også mærker liv udvendigt???

Jeg har kun mærket liv få gange, men det kan mærkes udenpå Min kæreste har dog ikke været heldig at mærke det endnu. Det kommer nok, når tøserne bliver lidt mere aktive 

Anmeld

25. oktober 2012

pastry26

Luna l skriver:

Nej desværre, min bebs er så heldig at have moderkagen som stødpude ud mod maven, så jeg tror der kommer til at gå noget tid før end manden og jeg kan mærke den udvendigt, men dette betyder ikke at den lille ikke er aktiv, der bliver flere gange om dagen holdt fest derinde, men den lille synes at det sjoveste, er at sparke mor nede i bækkenet, av av, men så ved jeg da at den lille har det godt.

Vi glæder os rigtig meget til at kunne mærke den lille udvendig ligesom jer,så bliver det også mere virkeligt for manden

Min moderkage ligger også ud mod mit maveskind, sjovt nok er det lige omkring navlen jeg mærker ham bedst..  Det er sjovt når det først sker, lige pludselig så mærker man det. Venter på han bliver stor nok til at man kan se det 

Anmeld

25. oktober 2012

pastry26

Miss Church skriver:

Jeg har kun mærket liv få gange, men det kan mærkes udenpå Min kæreste har dog ikke været heldig at mærke det endnu. Det kommer nok, når tøserne bliver lidt mere aktive 

Tror det sker meget snart for dig, sådan med to derinde der kæmper for pladsen.. 

Anmeld

25. oktober 2012

Miss Church

pastry26 skriver:

Tror det sker meget snart for dig, sådan med to derinde der kæmper for pladsen.. 

Det håber jeg Men det kan også være at man bliver helt træt af det, hvis de bliver lidt for aktive

Anmeld

26. oktober 2012

Palaja

Det er så skønt at mærke liv. Så føler man sig rigtigt gravid

Jeg har kunnet mærke spark og kolbøtter længe, men er også 2. gangs gravid og med moderkagen bagved  Min kæreste har først mærket bette sidste uge, men jeg har også noget overskydende flæsk fra min første graviditet som der også skal sparkes igennem 

Men synes bevægelserne er blevet meget mere tydelige den sidste uges tid. Nu kan jeg mærke har slår en kolbøtte når jeg f.eks står og laver mad. Før skulle jeg ligge stille og mærke efter. 

Bare vent, når han bliver lidt større, så kan kan give nogle puf som helt tager pusten fra dig, ha ha 

Anmeld

31. oktober 2012

L83

Luna l skriver:

Det samme her , håber snart at han bliver stærk nok til at sparke igennem :-D ligenu er det kun små puf som jeg selv mærker

Anmeld

1. november 2012

LykkenEr

Palaja skriver:

Det er så skønt at mærke liv. Så føler man sig rigtigt gravid

Jeg har kunnet mærke spark og kolbøtter længe, men er også 2. gangs gravid og med moderkagen bagved  Min kæreste har først mærket bette sidste uge, men jeg har også noget overskydende flæsk fra min første graviditet som der også skal sparkes igennem 

Men synes bevægelserne er blevet meget mere tydelige den sidste uges tid. Nu kan jeg mærke har slår en kolbøtte når jeg f.eks står og laver mad. Før skulle jeg ligge stille og mærke efter. 

Bare vent, når han bliver lidt større, så kan kan give nogle puf som helt tager pusten fra dig, ha ha 

Det kunne være mig der havde skrevet dit indlæger dog tredjegangs og manden mærkede lillepigen sparke sidste uge, og jeg er også begyndt at mærke kolbøtter og tilløb til dem indenfor den sidste uge så hyggeligt, men husker nu også godt hvor ubehageligt sparkeriet kan blive de sidste par måneder inden fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.