savner!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Kay

savner min vuffe pige... fuck her er tomt selvom jeg har Elna... her er tomt om natten hvor hun plejer at ligge og snorke, tomt at sidde på toilettet hvor hun plejer at gå med

tomt at gå tur og se alle de andre gå med deres hunde og møde hendes hundevenner der leder efter hende...

vi har aftalt vi skal ha en hvalp... når Elna er blevet lidt stører... nok næste sommer... men fuck det er svært at vente!! kan ik lade være med at kigge på dba og andre steder og blive helt forelsket...

savner min vuffe pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Lauras mor

Kay skriver:

savner min vuffe pige... fuck her er tomt selvom jeg har Elna... her er tomt om natten hvor hun plejer at ligge og snorke, tomt at sidde på toilettet hvor hun plejer at gå med

tomt at gå tur og se alle de andre gå med deres hunde og møde hendes hundevenner der leder efter hende...

vi har aftalt vi skal ha en hvalp... når Elna er blevet lidt stører... nok næste sommer... men fuck det er svært at vente!! kan ik lade være med at kigge på dba og andre steder og blive helt forelsket...

savner min vuffe pige...

Årh, det kan jeg godt forstå!

Mange mange til dig!

Anmeld

25. oktober 2012

Lotus86

Åh hvor jeg kender det Vores lille hundepige blev meget uventet aflivet i morges, det er bare så hårdt, de er jo en del af familien.

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Lotus86 skriver:

Åh hvor jeg kender det Vores lille hundepige blev meget uventet aflivet i morges, det er bare så hårdt, de er jo en del af familien.

vores blev i forgårs... og ja en del af familien... og man bygger så mange vaner op rundt om hunden... hvilket gør det utrolig tomt når de er væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.