ej altså -griner-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

Stumpen

Den anden dag kunne jeg berette om at der pludselig gik sirener igang lige ude foran mit vindue, mens jeg var fordybet i baby.dk's debatter.. I dag kigger jeg tilfældig ud af vinduet og så kommer der en gammel mand kørerende på de der køretøjer gamle mennesker nu kører på, men manden havde SKIBRILLER på, aaamen altså hvad sker der lige i denne by????

Det er vist heldigt at vi snart skal flytte ned et sted hvor jeg ikke kan følge med  eller får en baby, så jeg får andet at gå op i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Den anden dag kunne jeg berette om at der pludselig gik sirener igang lige ude foran mit vindue, mens jeg var fordybet i baby.dk's debatter.. I dag kigger jeg tilfældig ud af vinduet og så kommer der en gammel mand kørerende på de der køretøjer gamle mennesker nu kører på, men manden havde SKIBRILLER på, aaamen altså hvad sker der lige i denne by????

Det er vist heldigt at vi snart skal flytte ned et sted hvor jeg ikke kan følge med  eller får en baby, så jeg får andet at gå op i

FLYT.......................... NU

Anmeld

29. maj 2009

Stumpen

Ja bare vi kunne, men lejligheden er ikke enagng tømt endnu og så længe den ikke er det kan de jo ikke gå i gang med at gøre den fiiiin til jeg skal flytte ind..
Men altså jeg kan jo ikke blive mere tosset end jeg allerede er

Anmeld

1. juni 2009

st

Pas på derude i Videbæk Anja. Jeg har hørt der bor nogle sære typer.

st

Anmeld

1. juni 2009

Charlie

Hahaha, sikken masse pudsige oplevelser du får. Jeg synes helt klart, du skal blive boende, så vi andre kan få os en lille griner engang i mellem over dine pudsige oplevelser  Hihihi

Kram D

Anmeld

2. juni 2009

Munder

Charlie1980 skriver:

Hahaha, sikken masse pudsige oplevelser du får. Jeg synes helt klart, du skal blive boende, så vi andre kan få os en lille griner engang i mellem over dine pudsige oplevelser  Hihihi

Kram D

Enig enig, du forstår da at bringe et smil frem

Anmeld

2. juni 2009

Stumpen

Tak tøzer, men vi er væk så snart vi kan komme til det.. Så en af jer må overtage at sidde ved vinduet/somputeren hele dagen og få de løjerlige historier med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.