skylanderes figur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

helle85

vi har fået ønske seddel fra familien og en af børnene ønsker sig skylanderes figur.

jeg har været inde og kikke lidt på br hjemme side og jeg syndes der er en hel del og i forskellige prisklasser, så er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er sigen der er så meget prisforskel?

da jeg virkelig ingen forstand har på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Jeg tror nok pris forskellen ligger i nye og gamle figurer nu . Store og små . OG single pak og 3 pak.

Anmeld

25. oktober 2012

helle85

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg tror nok pris forskellen ligger i nye og gamle figurer nu . Store og små . OG single pak og 3 pak.

okay mange tak jeg var tvivl om det var fordi nogen af dem måske var bedre end andre

Anmeld

25. oktober 2012

mortilnoahogmelina

helle85 skriver:

okay mange tak jeg var tvivl om det var fordi nogen af dem måske var bedre end andre

Det tør jeg Så ikke sig om det har noget at sige os .
Jeg ville gå i en br og spøger .

Anmeld

25. oktober 2012

helle85

Mortil2tiloktober skriver:

Det tør jeg Så ikke sig om det har noget at sige os .
Jeg ville gå i en br og spøger .

ja det må jeg gører så

havede bare håbet at der var nogen herinde er havde lidt forstand på det

Anmeld

25. oktober 2012

Fru Christensen

Der er ikke som sådan nogle der er bedre end andre. børnene vil gerne have dem allesammen, da de har forskellige kunnen og kan åbne forskellige verdener. Dog ville jeg nok vælge at give de nye skylanders gigants, da de måske fordi de er nye er lidt sejere... Og chancerne for at du køber gengangere ikke er så stor du skal dog lige være OBS. og kigge på pakkerne om de passer sammen med de gamle spil. Det er ikke dem alle der gør. Men det er markeret på pakkerne, så det er let at se....

Anmeld

25. oktober 2012

helle85

Fru Christensen skriver:

Der er ikke som sådan nogle der er bedre end andre. børnene vil gerne have dem allesammen, da de har forskellige kunnen og kan åbne forskellige verdener. Dog ville jeg nok vælge at give de nye skylanders gigants, da de måske fordi de er nye er lidt sejere... Og chancerne for at du køber gengangere ikke er så stor du skal dog lige være OBS. og kigge på pakkerne om de passer sammen med de gamle spil. Det er ikke dem alle der gør. Men det er markeret på pakkerne, så det er let at se....

okay så få han nok bare en af de ny isted for 2 af de gamle hvis de ikke nå at komme på tilbud vi giver kun for ca 150 til andres børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.