Eksperthjælp: Kære Tanja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
0 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

Rikke Nielsen

"Kære Tanja"

Hej Rikke.
Jeg har for tre måneder siden midstet min lille dreng, han døede af en hjerte og lungefejl, og kæmpede med læger og sygeplejesker for at blive rask i 4 måneder, men måtte opgive tilsidst.
Nu har vi lyst til at få et barn mere, og jeg vil gerne vide hvornår man første gang kan se om det lille barn i maven er en dreng eller pige. For at være sikker på at jeg ikke tænker på det nye barn, som værende min lille dreng i himlen, ville detl hjælpe mig hvis jeg hurtigt kan sætte et nyt navn på mit andet barn.

Rikkes svar

Kære Tanja

Først må jeg sige at jeg er ked af at høre om jeres lille dreng. Det gør mig meget ondt.

I forhold til dit spørgsmål, så er det ved en ultralydsscanning muligt at identificere barnets køn fra du er 17+0. Barnet er naturligvis meget lille på dette tidspunkt i graviditeten, så ønsker man en kønsscanning fra 17+0 er det optimalt at have en fyldt blære ved scanningen.

Hos os i Scanningsklinikken giver vi sikkerhed for at se kønnet fra 17+0 og ligger barnet på scanningsdagen uhensigtsmæssigt for at se kønnet, så gives der tid til genscan uden ekstra beregning.

Du er naturligvis altid meget velkommen til at ringe til os med yderligere spørgsmål på 86 13 42 22.

Held og lykke med det hele.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.