Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lljj skriver: Super tak Hvad skulle du have for overgangsjakken (billed 1+2)?Jeg vil gerne købe wheat tuniaken på billed 9, mini A Ture bukser, Benetton bukser, Wheat tunika + body (medmindte Winnie køber det )
Super tak Hvad skulle du have for overgangsjakken (billed 1+2)?Jeg vil gerne købe wheat tuniaken på billed 9, mini A Ture bukser, Benetton bukser, Wheat tunika + body (medmindte Winnie køber det )
Åhr vent, er lige kommet i tanke om at billede 9 er str. 12 mdr. Synes dog den er lige så stor som de andre, min datter har brugt dem samtidig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lljj skriver: undskyld Wimmie ikke Winnie
undskyld Wimmie ikke Winnie
Hehe, det er ok - det er jo mit rigtige navn
Og ja, jeg elsker tøjet, men jeg bør ikke købe mere i 86 (har så meget) så køb bare, så bliver jeg ikke fristet
Hehe så må jeg helle gøre Winnie/Wimmie en tjeneste og købe det Åhhh.. hmm hvis du er villig til at dele porto, så tager jeg jakken med
lljj skriver: Hehe så må jeg helle gøre Winnie/Wimmie en tjeneste og købe det Åhhh.. hmm hvis du er villig til at dele porto, så tager jeg jakken med
Ok, så du det med størrelsen på billede 9?
Luk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128