Hej Piger...
Jeg mangler kun 3-4 kg fra at have nået mit mål. Har så tabt 10½-11½ kg og dette på en hel fantastisk god livsstilsændring.
Men nu hvor målet er indenfor rækkevidde popper de små afsagn op.... McDonnalds, Marabou, sovs, hvidt nybagt brød og at spise sig mæt i pølsehorn osv...
Jeg vil under ingen omstændigheder æde alt dette her også tage det hele på igen, men jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvordan jeg skal leve fremover...
Nu vejer og taster jeg alt mad og drikke ind og skal holde mig under 1300 kcal i døgnet. Jeg spiser også micropop og slik om fredagen, men også dette bliver vejet og tastet ind.
Jeg motionere ca 3 gange om ugen -plus/minus, men jeg spiser ikke mine optjente motions-kcal op, hvis jeg absolut kan undgå dette.
Nu har jeg været på livsstilsændring siden 2. aug og tænker rigtig meget i kcal. Jeg vil ikke have, at det skal være mine dominerende tanker, når jeg har nået mit mål, men jeg vil stadig gerne passe på, ikke at tage på igen.
Jeg søger erfaringer med dette og disse tanker. Hvad og hvordan skal jeg leve? Hvad er bedst at gøre og hvad skal jeg absolut ikke gøre?
Anmeld