Hej Piger.
Har akut brug for jeres hjælp.
Jeg skal forsøge at gøre det kort da det er indviklet.
Jeg skal inden en uge have taget stilling til om min/vores fødsel Skal være en alm fødsel eller pl ks.
Grunden til jeg står med dette valg er:
ved en alm. fødsel kan jeg ikke få nogle former for smertelindrende medicin, da jeg ikke kan tåle dem.
Har så fået valget.
Men ved ikke hvad jeg føler der er mest rigtigt for mig.
Jeg er hundeangst for jeg ikke kan klare fødslens forløb og det så ender ud i et kejsersnit akut. Og tanken om at gøre det den vej skræmmer mig fra hvid og sans.
Ved et pl. ks. føler jeg mig tryg ved tanken om forløbet. Plus at efter en del operationer ved jeg at det ikke påvirker mig så hårdt fysisk at være i fuld narkose. Men det med ikke at være til "stede" når vores søn kommer kan give noget i den psykiske ende der trækker ned.
Nogle ville garenteret sige prøv at se om det kan lade sig gøre normalt, og så hvis det ender ud i et kejsersnit har jeg forsøgt alligevel. Men er desværre indrettet sådan at jeg ikke er så god til at indtille mig på store uforudsete ting. Hvilket det ville være hvis det endte med det. kan kun indstille mig på een ting af gangen og jeg kan risikere at mit "korthus" det vælter, hvis den uforudsete ting er for stor.
Håber virkelig ikke det er alt for forvirrende og håber meget i vil råde i forhold til hvad i havde gjort i min situation og begrund gerne
Hilsen Camilla 
Anmeld