eames - erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

lhn89

Carl-Emil's mor skriver:

ååååh hvor ville det dog bare have været godt hvis der havde været en som var i de farver jeg søgte

for den af dem jeg kunne være interesseret i er allerede oppe på 2100 og det er liiiiige for voldsomt med 1 voksen i hustanden = 1 indtægt der er su øv øv øv øv øv for ville da SÅ meget hellere have støttet den sag

Jeg kan godt forstå du synes det er mange penge - er helt enig! Men hvor er det også samtidig skønt at de kan indbringe en del  

Jeg ved faktisk ikke om der er nogle man kan kontakte  men det er hvis nyt syn i Nexø som har fået dem lavet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Carl-Emil's mor

lhn89 skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er mange penge - er helt enig! Men hvor er det også samtidig skønt at de kan indbringe en del  

Jeg ved faktisk ikke om der er nogle man kan kontakte  men det er hvis nyt syn i Nexø som har fået dem lavet 

det er nemlig det - det ville være SÅ stort at kunne støtte formålet sådan....

Jeg har sendt knæk cancer en mail - så må jeg se om jeg er heldig

Ved bare at selvom jeg ville være lykkelig over at have støttet det formål så ville jeg være mega øv over at den dominerede hele værelset når resten er i hvid, grå og lyseblå nuancer

Anmeld

24. oktober 2012

lhn89

Carl-Emil's mor skriver:

det er nemlig det - det ville være SÅ stort at kunne støtte formålet sådan....

Jeg har sendt knæk cancer en mail - så må jeg se om jeg er heldig

Ved bare at selvom jeg ville være lykkelig over at have støttet det formål så ville jeg være mega øv over at den dominerede hele værelset når resten er i hvid, grå og lyseblå nuancer

Ja de er jo noget opsigtsvækkende! og er jo også smag og behag hvad man synes om dem  Men det ville jo bare være fantastisk at støtte "knæk cancer" frem for producenten, når man også får et lille unikt kunststykke ud af det. Selvom det er mange penge! 

Anmeld

24. oktober 2012

christinak

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg er blevet forelsket - som i rigtig rigtig meget forelsket

I denne lækre Eames Elefant stol som vil matche så godt til hans Zoolight elefant lampe..

men for pokker den pris - også når man er på SU ...

Så inden jeg overvejer en investering i den vil jeg gerne vide om der er nogen som har erfaring med den ?

Vi har købt de fleste eames ting på denne hjemmeside, godt nok kopier men det kan man ikke se, super kvalitet 

http://www.vertigo-interiors.co.uk/shop/i-234-262-eames-style-elephant--green/

Anmeld

24. oktober 2012

Carl-Emil's mor

lhn89 skriver:

Ja de er jo noget opsigtsvækkende! og er jo også smag og behag hvad man synes om dem  Men det ville jo bare være fantastisk at støtte "knæk cancer" frem for producenten, når man også får et lille unikt kunststykke ud af det. Selvom det er mange penge! 

det er jo lige det

Håber jeg er heldig og de evt laver en omgang til med mere dæmpede farver

Anmeld

24. oktober 2012

Carl-Emil's mor

christinak skriver:

Vi har købt de fleste eames ting på denne hjemmeside, godt nok kopier men det kan man ikke se, super kvalitet 

tak for svar

Men jeg er simpelthen sådan en som bare ikke kan købe kopi  har været ved det et par gange i mit liv men jeg kan bare ikke

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

Carl-Emil's mor skriver:

heheh og mange tak for det

det var nok bare mest " jeg er blevet forfærdelig forelsket i en dum designer elefant der er pæn som pynt og som man kan kravle på "

Hi hi I see your point Men fed er den

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

christinak skriver:

Det er godt nok dyrt for en kopi af børnestolen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.