vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

th

hvor meget har i tabt/taget på indtil videre?

jeg har tabt 1 kilo og er i uge 13, men er også overvægtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

FF

tabte 2-3 kilo i begyndelsen, og nu er vægten den samme som før  (15+2)

Anmeld

24. oktober 2012

bubba

th skriver:

Har taget omkring 12 på. Er 14+2. Men jeg var også meget undervægtig før med en BMI på 15-16. Så hvert kilo, der får lyst til at sætte sig på min krop bliver ønsket velkommen, med det håb at nogle af dem gider at blive siddende bagefter :-D

Anmeld

24. oktober 2012

th

bubba skriver:

Har taget omkring 12 på. Er 14+2. Men jeg var også meget undervægtig før med en BMI på 15-16. Så hvert kilo, der får lyst til at sætte sig på min krop bliver ønsket velkommen, med det håb at nogle af dem gider at blive siddende bagefter :-D

så må det også være dejligt at tage på, mit bmi er desværre 30 du må meget gerne få nogen af min kilo.

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Mit bedste bud er at jeg nok ca. har taget et kg på... Vi har ingen vægt herhjemme, men sidst jeg var ved læge havde jeg taget 600 g på, så mon ikke det sådan ca passer

Jeg er 13+3 i dag

Anmeld

24. oktober 2012

Tulle83

Jeg er 16+4 i dag, og jeg har taget 3 kg på. Tror nu mest de ekstra kilo stammer fra min tur til USA i 16 dage

Da jeg er overvægtig vil jeg prøve at holde vægten nede så meget som muligt.

Anmeld

24. oktober 2012

bubba

th skriver:

så må det også være dejligt at tage på, mit bmi er desværre 30 du må meget gerne få nogen af min kilo.

Ja, det siger i dælme alle sammen.. Men jeg får aldrig nogle ;-) heller ikke selv om jeg tigger og ber.. Haha

Anmeld

25. oktober 2012

UnderCover37

th skriver:

Jeg har også tabt et kg indtil videre (13+3) og er ret overvægtig så det gør slet ikke noget! 

Og vagttabet er ikke pga kvalme men kommet helt af sig selv...

Anmeld

25. oktober 2012

Mokka

Jeg har taget 9 kg på!

Jeg har altid været undervægtig, men når jeg er gravid suser kg på for så at rasle hurtigt af igen...

Ved ikke helt hvorfor det er så´n, men sikkert nok noget hormonelt som bl.a stofskiftet...

Men det er da hådt fysisk synes jeg med den pludselige vægt øgning og også vægttab

Anmeld

25. oktober 2012

th

Mokka skriver:

Jeg har taget 9 kg på!

Jeg har altid været undervægtig, men når jeg er gravid suser kg på for så at rasle hurtigt af igen...

Ved ikke helt hvorfor det er så´n, men sikkert nok noget hormonelt som bl.a stofskiftet...

Men det er da hådt fysisk synes jeg med den pludselige vægt øgning og også vægttab

det kan jeg godt forstå at kroppen synes det er hårdt, når den for kilo på og af.

men det må da være dejligt at du taber det igen, mangler stadig 8 kilo fra sidste graviditet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.