Nogen der villaer os at kende? Sønderjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Sesse89

Hejsa. 

Vi er efterhånden lidt alene her i byen Rødekro da vi ikk kender så mange og resten af vores venner, familie og bekendte er spredt rundt i landet desværre. 

Så derfor søger vi nogle nye bekendtskaber oprigtig interesseret. 

lidt om os selv: 

jeg er 23år og går mejerne pt, kæresten er 22år og uddannet tømre som han har været så heldig at finde arbejde med. Vi datter på knap 2 1/2år og venter nr 2 til Marts/April næste år. Også har vi en lille chihauhau på 5år 

Vi bor i et rækkehus i Rødekro. 

Hvis er frisk vil vi gerne ses og hygge. Selv hvis der skulle være nogen uden børn der har lyst. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Stivdie

Sesse89 skriver:

Hejsa. 

Vi er efterhånden lidt alene her i byen Rødekro da vi ikk kender så mange og resten af vores venner, familie og bekendte er spredt rundt i landet desværre. 

lidt om os selv: 

jeg er 23år og går mejerne pt, kæresten er 22år og uddannet tømre som han har været så heldig at finde arbejde med. Vi datter på knap 2 1/2år og venter nr 2 til Marts/April næste år. Også har vi en lille chihauhau på 5år 

Hvis er frisk vil vi gerne ses og hygge. Selv hvis der skulle være nogen uden børn der har lyst. 

Bor desværre på Sjælland, men du er altid velkommen til at skrive

Anmeld

2. februar 2013

Claras mor

Sesse89 skriver:

Hejsa. 

lidt om os selv: 

Hej

Kan godt se dit inlæg er lidt gamelt, men vil da lige skrive alligvel. 

vi bor lige lidt uden for Rødekro og er også tilflyttere og kender derfor ikke så mange i byen. 

kan se at vi begge har en datter fra juni 2010 og venter os her i det nye år..

Jeg er selv ikke særlig god til at være opsøgende hvad den slags angår da jeg er meget genert.

du er velkommen til at sende en privat besked, hvis du har lyst 

Anmeld

29. april 2013

Sesse89

Claras mor skriver:

Hej

Kan godt se dit inlæg er lidt gamelt, men vil da lige skrive alligvel. 

vi bor lige lidt uden for Rødekro og er også tilflyttere og kender derfor ikke så mange i byen. 

kan se at vi begge har en datter fra juni 2010 og venter os her i det nye år..

Jeg er selv ikke særlig god til at være opsøgende hvad den slags angår da jeg er meget genert.

du er velkommen til at sende en privat besked, hvis du har lyst 

Hejsa.

Jeg har slet ikke set at der var kommet et svar.

Dejligt at høre at der er nogen der bor så tæt på

Hvis du stadig er interesseret kan du bare sig til så kan vi snakke mere over pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.