Manduca bæresele sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.967 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

dorthemus

Meget velholdt i en speciel editionudgave.
Den er armygrøn med røde syninger og mørk print (mørkere og flottere end mit mobilkamera tillader )

Nypris er 899;- og den er brugt til et barn fra hun var fem måneder til lidt over 2 år.

Læs mere på www.mamaslife.dk

Sælges for 400 kr. Evt. Porto oveni.

Kan også afhentes på frederiksberg eller i værløse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

tarkoflen

dorthemus skriver:

Meget velholdt i en speciel editionudgave.
Den er armygrøn med røde syninger og mørk print (mørkere og flottere end mit mobilkamera tillader )

Nypris er 899;- og den er brugt til et barn fra hun var fem måneder til lidt over 2 år.

Læs mere på www.mamaslife.dk

Sælges for 400 kr. Evt. Porto oveni.

Kan også afhentes på frederiksberg eller i værløse

Jeg synes der var en herinde, der søgte en for ganske nylig måske i denne uge... Kan selvfølgelig ikke huske hvem

Men jeg har lige et spørgsmål, når nu du har den har du været glad for den? Er ved at kigge efter, hvad man skulle vælge og jeg har faktisk kigget på sådan en, men vil gerne lige have en anbefaling fra en, der har prøvet den, og som ikke er en der har skrevet på deres hjemmeside

Håber du vil hjælpe en nybegynder, der endnu ikke kender kønnet, så hellere må vente med at købe udstyr

Anmeld

24. oktober 2012

dorthemus

Ja men hun bød for lidt i forhold til hvad jeg synes den er værd

Jeg har været MEGET glad for den. Jeg har prøvet flere forskellige, men det er den her jeg har brugt mest og som min datter sad bedst i. Jeg ville fx ALDRIG vælge en Babybjørn som barnet ikke sidder optimalt i eller sidder ordentligt på bæreren.
For mig har den været guld værd. Jeg er alene og bor på 4. sal så den har absolut været uundværlig!

Den her farve passer til begge køn, synes jeg....og til faren

Anmeld

24. oktober 2012

Mutti2B

Hallo ;-). Mig mig mig :-)

Anmeld

24. oktober 2012

dorthemus

Mutti2B skriver:

Hallo ;-). Mig mig mig :-)

Jeg ville ELSKE hvis den havnede hos dig

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

dorthemus skriver:

Ja men hun bød for lidt i forhold til hvad jeg synes den er værd

Jeg har været MEGET glad for den. Jeg har prøvet flere forskellige, men det er den her jeg har brugt mest og som min datter sad bedst i. Jeg ville fx ALDRIG vælge en Babybjørn som barnet ikke sidder optimalt i eller sidder ordentligt på bæreren.
For mig har den været guld værd. Jeg er alene og bor på 4. sal så den har absolut været uundværlig!

Den her farve passer til begge køn, synes jeg....og til faren

Ok så håber jeg du kan sælge den til en anden

Jeg synes den er lidt for lyserød, hvis det er en dreng... Tænker også jeg skal have prøvet den på, før jeg beslutter mig for hvilken en vi skal have...

Jeg må se om jeg kan gennemskue hvornår der er noget baby messe i Århus, så vi kan få prøvet noget forskelligt

Anmeld

24. oktober 2012

dorthemus

tarkoflen skriver:

Ok så håber jeg du kan sælge den til en anden

Jeg synes den er lidt for lyserød, hvis det er en dreng... Tænker også jeg skal have prøvet den på, før jeg beslutter mig for hvilken en vi skal have...

Jeg må se om jeg kan gennemskue hvornår der er noget baby messe i Århus, så vi kan få prøvet noget forskelligt

Den er rød, ikke lyserød

Og det kan jeg jeg helt sikkert

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

dorthemus skriver:

Den er rød, ikke lyserød

Og det kan jeg jeg helt sikkert

Sjovt, den ser fuldstændig pink ud på billedet

Tak for tilbuddet, jeg vender tilbage hvis det bliver den jeg vælger

Anmeld

24. oktober 2012

Mutti2B

dorthemus skriver:

Jeg ville ELSKE hvis den havnede hos dig

Jamen det skal den da så . Jeg har luret på dem de sidste par dage for O skal da helt sikkert have sådan en. Jeg ved jo hvor glad du har været for din. Hvad tror du porto vil komme til at koste?

Anmeld

24. oktober 2012

dorthemus

Mutti2B skriver:

Jamen det skal den da så . Jeg har luret på dem de sidste par dage for O skal da helt sikkert have sådan en. Jeg ved jo hvor glad du har været for din. Hvad tror du porto vil komme til at koste?

jubiiii hvor er jeg glad :-D

Max 50 kr. Hvad sir du til 420 kr. så betaler jeg noget af portoen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.