Kort spørgeskema vedr. bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.215 visninger
34 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Mariab88

Hej til alle med blebørn

Jeg er netop nu i gang med at skrive mit afsluttende bachelorprojekt og søger i den forbindelse (igen) hjælp fra alle jer småbørnsforældre til et kort spørgeskema vedr. bleer.

Jeg har tidligere haft meget stor succes med at dele et link på denne side og derfor tillader jeg mig at prøve igen. Der er denne gang tale om et kort spørgeskema omhandlende loyalitet og engangsbleer.

Den eneste forudsætning for at deltage i undersøgelsen er, at du har minimum et barn, som benytter åbne bleer med Velcro/tape lukninger. Det er på ingen måde et krav, at du også svarede på foregående spørgeskema.

Var du en af de mange dejlige mennesker, der hjalp mig sidst, vil jeg først og fremmest sige 1000 tak!! Har du tid og lyst at hjælpe endnu engang, vil jeg blive meget glad. Jeg lover at dette er det sidste spørgeskema fra min side

Er du mor/far til en lille guldklump med ble, ville jeg blive meget taknemlig, hvis du kan afsætte 5 minutter til at hjælpe mig. Del meget gerne med venner og bekendte

Klik blot på nedenstående link for at starte undersøgelsen

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=K7UJ27JX35CJ

På forhånd mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Maria Bæk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Aabye

Jeg har svaret på dit spørgeskema Held og lykke med det

Anmeld

24. oktober 2012

serinasmor

done 

tog 2 min.

Anmeld

24. oktober 2012

Mariab88

Mange tak skal i have

Er glad for at høre, at det ikke tager så lang tid! Håber der er en masse skønne mødre/fædre, der kan finde 5 minutter til at hjælpe (igen) 

I er en meget stor hjælp til mit bachelorprojekt herinde

Anmeld

24. oktober 2012

IngenKoPåIsen

Jeg har udfyldt!

Anmeld

24. oktober 2012

FruHolm <3

Så er det besvaret

Anmeld

24. oktober 2012

Mariab88

Hvor er det dejligt at folk vil hjælpe mig. Jeg er meget taknemlig

Anmeld

25. oktober 2012

Mariab88

Hvor er det dejligt med de mange svar indtil nu. Jeg håber endnu flere kan finde 5 minutter til at hjælpe

Anmeld

29. oktober 2012

Mariab88

Endnu engang mange tak for hjælpen til alle jer der har hjulpet mig. Det betyder rigtig meget for mig! 

Håber endnu flere af jer kan finde 5 minutter til at svare på spørgsmålene.

God dag til jer alle

Anmeld

29. oktober 2012

ledermus

Mariab88 skriver:

Hej til alle med blebørn

Jeg er netop nu i gang med at skrive mit afsluttende bachelorprojekt og søger i den forbindelse (igen) hjælp fra alle jer småbørnsforældre til et kort spørgeskema vedr. bleer.

Jeg har tidligere haft meget stor succes med at dele et link på denne side og derfor tillader jeg mig at prøve igen. Der er denne gang tale om et kort spørgeskema omhandlende loyalitet og engangsbleer.

Den eneste forudsætning for at deltage i undersøgelsen er, at du har minimum et barn, som benytter åbne bleer med Velcro/tape lukninger. Det er på ingen måde et krav, at du også svarede på foregående spørgeskema.

Var du en af de mange dejlige mennesker, der hjalp mig sidst, vil jeg først og fremmest sige 1000 tak!! Har du tid og lyst at hjælpe endnu engang, vil jeg blive meget glad. Jeg lover at dette er det sidste spørgeskema fra min side

Er du mor/far til en lille guldklump med ble, ville jeg blive meget taknemlig, hvis du kan afsætte 5 minutter til at hjælpe mig. Del meget gerne med venner og bekendte

Klik blot på nedenstående link for at starte undersøgelsen

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=K7UJ27JX35CJ

På forhånd mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Maria Bæk

er besvaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.