nat flaske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

mamiolvi

Simone får hver aften sin nat flaske med vælling inden hun skal sove.. Hvor mange her får den endnu ? og hvordan afvendte i med den.. jeg tænker det er ved tiden eller hvor længe kan man blive ved ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

TrineMine86

mamiolvi skriver:

Simone får hver aften sin nat flaske med vælling inden hun skal sove.. Hvor mange her får den endnu ? og hvordan afvendte i med den.. jeg tænker det er ved tiden eller hvor længe kan man blive ved ?

Magnus får ogsa stadig nat flaske, dog bare med allomin. Han elsker den simpelthen, slapper helt af og falder altid i søvn med det samme han har spist den

jeg tror vi fortsætter lidt endnu, men ved da udemærket godt at han sleeet har behov for den mere, det er mere en aften-hygge-putte-ting vi gør

Anmeld

24. oktober 2012

SaNiNa

Jeg ville give dem en tår vand af en kop

Naia har ikke spist om natten i meget meget lang tid hun får en tår vand til nat hun kan så godt vågne først på aften for at få lidt mere at drikke men ikke midt på natten der sover vi

Anmeld

24. oktober 2012

L&V

mamiolvi skriver:

Laura får os sin nat flaske og kan/vil ikke sove uden den så indtil vidre fortsætter vi til 1 1/2år.

Anmeld

24. oktober 2012

sabrina89

Freja får også stadig aften flaske, og har tænkt på at vi snart skal tage kampen (men nænner det næsten ikke ) hun elsker sin flaske. Vi har prøvet at lade hver med at give hende den, men der går ikke længe så bliver hun dybt ulykkelig.

Nu prøver vi at skærer ned. Normalt fik hun 210 ml vi har nu skåret det ned til 180ml og tror at vi fortsætter sådan.

Anmeld

24. oktober 2012

Kofoed.

Vi giver også stadig en godnat flaske, vi giver NAN 3, da hun jo er en ordenlig basse. Hun kan nogle dage klare sig uden og andre SKAL hun havde den, så vi bliver ved, indtil hun virker helt klart (læs: hvis hun ikke stopper inden jul, så bliver MME erstattet af vand - den tygsak behøves ikke runde 20 kg inden de 2 år, ha ha). Men vi hygger jo med det og hun sover bedre, så hvorfor stoppe nu?

Anmeld

25. oktober 2012

***S***

William får stadig aften flaske med vælling! og jeg har tænk mig at forsætte med det! Da det giver ham tryghed og ro til natten! Han bruger ikke sut eller andre ting når han skal sove!

Anmeld

25. oktober 2012

HeidiØ

William har ikke fået flaske om natten i meget lang tid.

For ½ måned siden prøvede vi en aften uden flasken - ja, altså, det var sku lidt som om han slet ik lagde mærke til det Så den er nu officielt droppet herhjemme, han får lidt banan og vand inden sengetid, og sover ofte med det samme alligevel - og sover som han plejer om natten (dvs op og ned, hehe).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.