Anbefal et rejsemål til 4 generationer :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

TaAsJu

Jeg har solgt mit hjerte til rhodos.. De har alt for alle.. Manden og jeg har en aftale om så vidt det kan lade sig gøre går turen der ned hver 3 år.. Næste år skal vi dog til Kroatien med svigerforældren og manden bror og hans familie.. Det er i mobil homes i to uger.. Lige ned til stranden med flere pools.. Det glæder vi os til... Vi køre så der ned og laver en tur ud af det sammen... Men ellers gran canaria og Alayna i Tyrkiet er også rigtig godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

tarkoflen

Her er der noget for alle 4 generationer, det er fantastisk og tæt på Saint tropez så man kan se kæmpe store både, tæt på lækre vingårde, det er helt ned til stranden, der er legeplads, underholdning om aftenen, men ikke lige op af hvor man bor og deres mobilhomes er så lækre

Man kan flyve til Nice og leje en bil eller selv køre derned!

Anmeld

24. oktober 2012

Camilla30

Jeg vil anbefale Kreta, hotel 'Ibiscos Garden', du kan jo tjekke det ud hvis du har lyst. Vi har været der to gange og skal helt sikkert derhen igen, med baby, fætre/kusiner og bedsteforældre, der vil være mulighed for en dejlig ferie for alle  Hilsen Camilla. 

Anmeld

24. oktober 2012

Studerendemor

Alghero på Sardinien. Der er smukt, hyggeligt, dejlige (børnevenlige) strande, fantastisk lækker italiensk mad, historisk set en spændende by, og så er det den "nemmeste" ferie jeg nogensinde har været på. Flyveturen er forholdsvis kort, lufthavnen er lille, og ligger en kort bustur fra byen. Og så er der ikke ret meget turist-gejl, som jeg slet ikke bryder mig om. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.