Hvad serverer i 1-2.juledag ? Eller hvad får i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.385 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2012

Muffin_girl

AT SPISE !!!  

Jeg har bestemt mig for at holde noget julearrangement i år  

Men hvad serverer man ? Således at julemaden ikke bliver for meget ? 

Hvad er du vant til at få at spise ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

De3Guldklumper

AalborgPigen skriver:

AT SPISE !!!  

1 juledag er vi hos svigerne da svigerfar har fødselsdag.

Svigermor er god til at lave noget ikke så fed juletamtam - så det alm. rugbrød med æg og rejer, tørret skinke, pølse og som regel lidt hjemmerørt tunmousse.

2. juledag er vi sammen med min store familie hvor fætre, kusiner moster og onkler mødes og selvfølgelig alle ungerne som jo så er grankusiner/fætre.

Her er der samskudsgilde - vi får: tærter, grønne salater, tunmousse, kål, medister, frikadeller, skinke flutes, og snolder

Anmeld

23. oktober 2012

Muffin_girl

Pylle3 skriver:

1 juledag er vi hos svigerne da svigerfar har fødselsdag.

Svigermor er god til at lave noget ikke så fed juletamtam - så det alm. rugbrød med æg og rejer, tørret skinke, pølse og som regel lidt hjemmerørt tunmousse.

2. juledag er vi sammen med min store familie hvor fætre, kusiner moster og onkler mødes og selvfølgelig alle ungerne som jo så er grankusiner/fætre.

Her er der samskudsgilde - vi får: tærter, grønne salater, tunmousse, kål, medister, frikadeller, skinke flutes, og snolder

Begge dage lyder som de plejer at være i min familie Og med mad jeg er vant til. Som jeg kunne finde på at lave  

Anmeld

23. oktober 2012

FruHolm <3

AalborgPigen skriver:

AT SPISE !!!  

Første juledag , frokost ved svigermor af hvad jeg ved

og 2 juledag har min søn fødselsdag så der bliver der holdt fødselsdag og ikk deltaget i andre ting

Anmeld

23. oktober 2012

Muffin_girl

MinBabyOscar <3 skriver:

Første juledag , frokost ved svigermor af hvad jeg ved

og 2 juledag har min søn fødselsdag så der bliver der holdt fødselsdag og ikk deltaget i andre ting

Hvad spiser i så ?

Anmeld

23. oktober 2012

booster_88

Dagen efter jul plejer vi at tage den med ro herhjemme bare os tre, og har vi overnattende gæster er det altså bare ro på. Og så tager vi rester fra aftenen før, og det der er tilbage om aftnen banker vi sammen til bikse mad.

Skulle vi endelig lave julefrokost agtig ting, blev det rugbrød, og rester og lidt rejer, og laks og lidt let salat osv. 

Anmeld

23. oktober 2012

FruHolm <3

AalborgPigen skriver:

Hvad spiser i så ?

Er vant til at få rester 1 juledag og så på Oscars fødselsdag har vi ikk lige planlagt hvad menuen skal være men noget Oscar elsker

Anmeld

23. oktober 2012

Maja_4000

1. juledag er "hellig" herhjemme .. Altså , vi skal ikke ud til nogen , bare være hjemme og slappe af Så det bliver en gang frysepizza eller hvad vi lige magter

2. juledag er vi til julefrokost med min mors side af familien .. Der har vi alle en ret med , og der er som regel: sild , mørbrad (med bløde løg eller i fad med champignons , pølser , flødesauce osv.) , fiskefileter , laks , frikadeller , tarteletter , frugtsalat og ost .. Det svinger selvfølgelig lidt

Og det er sådan set det vi "altid" får til julefrokoster Haha

Anmeld

24. oktober 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

1. juledag er "hellig" herhjemme .. Altså , vi skal ikke ud til nogen , bare være hjemme og slappe af Så det bliver en gang frysepizza eller hvad vi lige magter

2. juledag er vi til julefrokost med min mors side af familien .. Der har vi alle en ret med , og der er som regel: sild , mørbrad (med bløde løg eller i fad med champignons , pølser , flødesauce osv.) , fiskefileter , laks , frikadeller , tarteletter , frugtsalat og ost .. Det svinger selvfølgelig lidt

Og det er sådan set det vi "altid" får til julefrokoster Haha

Uhmm det der lyder godt !!

Haps det kunne jeg godt spise.. 

Anmeld

24. oktober 2012

Muffin_girl

booster_88 skriver:

Dagen efter jul plejer vi at tage den med ro herhjemme bare os tre, og har vi overnattende gæster er det altså bare ro på. Og så tager vi rester fra aftenen før, og det der er tilbage om aftnen banker vi sammen til bikse mad.

Skulle vi endelig lave julefrokost agtig ting, blev det rugbrød, og rester og lidt rejer, og laks og lidt let salat osv. 

Jeg tror også det bliver noget af det sædvanlige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.