jeg gør det måske lidt kortfattet da min lille pige sover ret urolig de her dage, hun har virkelig brug for trykhed hos sin mor
lørdag den. 13 oktober fik jeg ret kraftige plukveer der gik hen over nogle timer og blev til meget milde veer.. hele lørdagen og lørdag nat oplevede jeg at have en del veer men med 1 til 1½ time imellem, meget ureglmæssige, og nogle gange flere lig oven i hinanden.. så slappede bare af her hjemme, og lavede så lidt som muligt.. 
søndag var der også en del veer men stadig med meget mellem rum og kunne stadig godt være til, havde ike voldsomt ondt eller noget..
søndag aften ved 22 tiden begyndte mine veer at være mere regl mæssige og gøre noget mere ondt, jeg begyndte at bløde en lille smugle, men tog den med ro og lå en del på sofaen.. snakkede med føde gangen som var lidt skeptiske og jeg skulle ringe igen om 1 time.. 
ved 23.30 tiden var jeg gået fra at have veer med 10 mins mellemrum til der nu var 4-5 min imellem og de nu varede mellem 1 og 2 min ad gangen, har ret ondt når der var veer og lå bare på sofaen.. ringede så ind igen og selv om hun var skeptisk blev vi enige om at komme ind, så vi pakkede stille og roligt bilen og kom afsted der ved 24 tiden.. 
omkring kl 01. ankom vi til hospitalet, en lang tur i bil syndes jeg godt nok med alle de veer og selv om mercedesen er ret behagelig så syndes jeg godt nok det var svært at sidde og ligge i den så det var til at holde ud, dog kørte kæresten meget pænt og forsiktigt for min skyld.. 
vi kom ind på undersøgelses stuen, og kom op på briksen og ligge, hun begyndte at undersøge mig, og hun var ikke mere end lig begyndt da vandet gik af sig selv..
hun kikkede noget underlig, så jeg blev bekymret og troede der måske var noget galt, mens kæresten forventede vi ville blive bedt om at køre hjem..
men til alles overraskelse kikkede hun op og fortalte ejg faktis var 7 cm åben og at jeg faktis sku føde inden ret længe.. 
hun var ikke mere end lig blevet færdig med at undersøge mig før de første presse veer kom, så vi nåede hverkan at skifte stuen, komme i vand eller noget som helst andet af det jeg havde "planlagt" 
efter en halv time, måske lidt mere med presseveer og intet andet end ilt og en våd klud til panden, kom min lille prinsesse til verden kl. 01.42 mandag morgen..
vi kendte ikke kønnet så det var jo en glædelig overraskelse at moderen fik ret i det var en lille pige
navlesnoren var ret kort og lillepigen kunne ikke engang komme ordentligt op på maven af mig, så den stolte fader fik lov til at klippe den og havde nær klippet jordmoderen i fingerne
efter små 10 min, fødte jeg med lidt hjælp fra jordmoderen, moderkagen og omsider ku jeg slappe af med min lille skønne pige på maven.. 
jeg blev syet 2 små indvendige sting og ku så komme op på barsels gangen og få noget mad og sådan.. 
jeg fik MEGET ros over min meget nemme og hurtige fødsel (jordmoderes ord var at hun i rigtig rigtig mange år ikke havde oplevet noget ligende, jeg kom jo gående ind selv, var 7 cm åben og fødte uden at pive, få smerte stillende osv..) 
jeg var også hurtig på benene bagefter og lige som i min graviditet var jeg også meget mobil efter min fødsel i forhold til så mange andre på barsels gangen..
hun var og er 51 cm lang
fødsels vægt: 3140 g
udskrivelses vægt: 3000 g
og vægt idag: 3300 g
det var så hvordan min lille Casandra kom til verden for 1 uge og 1 dag siden