Udlandet med 5 måneder gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Line_Olesen

Hej piger

Har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig lidt med..

Min kæreste jeg jeg plejer at være på sommerferie i udlandet med mine forældre, søskende, onkel, tante plus kusine og fætter..

Vi har i år planer om at tage til Kroatien ligesom sidste år.. Jeg har termin d. 10 feb. så vores lille dreng vil til den tid være ca. 5 måneder gammel..

Skal man have barnevogn med eller klapvogn.?

Kæresten mener at barnevognen bliver for varm, men jeg tror at bebs vil være for lille til at undvære barnevognen frem for klapvognen.. Hva er jeres erfaring/mening/viden.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej piger

Har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig lidt med..

Min kæreste jeg jeg plejer at være på sommerferie i udlandet med mine forældre, søskende, onkel, tante plus kusine og fætter..

Vi har i år planer om at tage til Kroatien ligesom sidste år.. Jeg har termin d. 10 feb. så vores lille dreng vil til den tid være ca. 5 måneder gammel..

Skal man have barnevogn med eller klapvogn.?

Kæresten mener at barnevognen bliver for varm, men jeg tror at bebs vil være for lille til at undvære barnevognen frem for klapvognen.. Hva er jeres erfaring/mening/viden.?

Jeg ville uden tvivl vælge barnevognen. Når han kun er 5 mdr, kan han sandsynligvis ikke sidde selv endnu - og selv hvis han kan, skal I passe meget på hans lille ryg

Mine børn har hellere ville ligge ned, og sidde lidt op med støtte, i barnevognen end i klapvognen

/ Taco78 

Anmeld

28. oktober 2012

Line_Olesen

Er jo også det jeg umiddelbart tænker, men er nu rart nok lige at høre en andens mening

Vi har også købt en bæresele, og så kan vi jo tage ham der i lidt ad gangen hvis barnevognen bliver for indelukket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.