2 x mislykket 3D Scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Camilla30

Hej Piger

Så har vi for anden gang været til 3D scanning - en gratis én af slagsen fordi første forsøg mislykkedes totalt. Vores 'Mini' gemte sig fuldstændig væk, lagde sig med hænderne op foran ansigtet og videre lå navlesnoren ind foran ansigtet og lavede nogle grimme skygger på billderne, så det ser ud som om lillefis har et blåt øje

Vi havde egentligt besluttet ikke at få lavet en 3D scanning (da jeg synes det er lidt for dyrt og poppet), men min kæreste havde alligevel bestilt tid som en overraskelse til mig, hvilket jeg naturligvis blev super glad for. Nu føles det bare en lille smule tamt, da vi på de to forsøg stadig ikke har fået de billeder, som vi gerne ville have haft, MEN uanset var det dejligt at se den lille pige igen, se hende smile, spytte vand, række tunge og bevæge sig vildt og voldsomt rundt 

Selvom billederne er ret dårlige er der flere af vores venner + familie, der har kommenteret, at de tydeligt kan se nogle af mine ansigtstræk hos hende, det går lige i på mig.

Mange hilsner fra Camilla.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Hej Piger

Så har vi for anden gang været til 3D scanning - en gratis én af slagsen fordi første forsøg mislykkedes totalt. Vores 'Mini' gemte sig fuldstændig væk, lagde sig med hænderne op foran ansigtet og videre lå navlesnoren ind foran ansigtet og lavede nogle grimme skygger på billderne, så det ser ud som om lillefis har et blåt øje

Vi havde egentligt besluttet ikke at få lavet en 3D scanning (da jeg synes det er lidt for dyrt og poppet), men min kæreste havde alligevel bestilt tid som en overraskelse til mig, hvilket jeg naturligvis blev super glad for. Nu føles det bare en lille smule tamt, da vi på de to forsøg stadig ikke har fået de billeder, som vi gerne ville have haft, MEN uanset var det dejligt at se den lille pige igen, se hende smile, spytte vand, række tunge og bevæge sig vildt og voldsomt rundt 

Selvom billederne er ret dårlige er der flere af vores venner + familie, der har kommenteret, at de tydeligt kan se nogle af mine ansigtstræk hos hende, det går lige i på mig.

Mange hilsner fra Camilla.

Min søster var ude for det samme og endte vist med at skulle afsted 3 gange før de fik nogle ordentlige billeder. Men sådan er det desværre med de små purks - de er meget selvstændige

Vi har heller ikke fået sindsyg mange gode billeder til vores scanninger fordi at junior næsten altid ligger med ryggen til, men som du selv skriver så er det bare dejligt at se at de hygge sig, muffer rundt og er dejlig livlige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.