Nyt billede + vægt/kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Fik ny TLF i mandags så mand tog lige et godt billede syntes vi..
Jeg blev veje hos lægen igen da søn og mand skulle til lægen.
Jeg har sgu taget 9,9 kg på vildt.....
Her er billede.

Håber i andre gravid har det godt.
Jeg har selv fået kvalmen tilbage udover det af og til slem halsbrand lidt mave smerter og svimmelhed.
Er i dag 10+0 efter scanningen i mandags nu må vi se den 8 juni  hvor det nok blever sidste gang hos gynækolog og stop med progeston, og til NF den 11 juni spænden om termine der siger den 25 dec.
Efter mens er det den 21 dec siger den herinde...
Mvh Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

MaleneGærup

Fint billede. Jeg har et spørgsmål, da jeg det er første gang jeg er gravid. Jeg forstår ikke hvordan det kan være at maven begynder at "bule" så langt oppe. Så vidt jeg har forstået sidder den lille baby langt nede i underlivet. Er måske helt forkert på den?

Anmeld

29. maj 2009

Mathilde

MaleneGærup skriver:

Fint billede. Jeg har et spørgsmål, da jeg det er første gang jeg er gravid. Jeg forstår ikke hvordan det kan være at maven begynder at "bule" så langt oppe. Så vidt jeg har forstået sidder den lille baby langt nede i underlivet. Er måske helt forkert på den?

Er det ikke fordi livmoderen vokser meget hurtigt når man har været gravid før? Det mener jeg at min JM har sagt

Rigtig fin mave Henriette! Hvor gemmer du de 9,9kg henne

Anmeld

29. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Hej begge to.
Babyen ligge ca under navlen.. Min jo nogle vokser meget i starte nogle til sidste andre hele vejen.
 Ens mavesæk blever jo skubbe mere og mere op af på den måde så der er mere plads til babyen.Så  det måske derfor man buller mere over navlen.
Jeg yntes nu når man er i uge 16-20-25 så  er det ca del over hele maven..Men det kan jo være meget forkæligt..

Mathilde : dem gemmer jeg da meget godt/ de ekstra kg sidder fint på mig dem er jeg meget glad for bare 6-8 kg af dem måtte godt bleve når jeg har født men sker nok ikke lige er ikke sket de andre to gang  .
Jeg veje kun 50,5 før graviditen / d.14/4-09. Man kunne endelig tælle min ribben.Eller tæt på..
Du kan jo lur i min profil/billederne

Mvh Henriette 10+0 efter scanningen i mandags.

Anmeld

29. maj 2009

Mathilde

Ja jeg kan godt se at du er meget slank... Men de pynter på dig
Super flot.

Anmeld

29. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Ja det syntes jeg da... *SS*..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.