Camillos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Frøken J.

Nogen der mon ved om hun har født? Er så nysgerrig, og det er hende så velundt! Hun har jo ikke været på siden i forgårs Og har jo gået rundt og været de 4 cm åben... SPÆNDENDE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Kay

det tror jeg næsten hun har  håber snart vi høre noget 

Anmeld

23. oktober 2012

M&N

Frøken J. skriver:

Nogen der mon ved om hun har født? Er så nysgerrig, og det er hende så velundt! Hun har jo ikke været på siden i forgårs Og har jo gået rundt og været de 4 cm åben... SPÆNDENDE!

HÅBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er SÅ meget hendes tur nu altså

Anmeld

23. oktober 2012

AnonymMor

Frøken J. skriver:

Sad lige i sekundet og overvejede at oprette en tråd  Jeg tror hun har født og HÅBER sådan at hun har og det er gået helt fantastisk  glæder mig til at se hendes lille guldklump

Anmeld

23. oktober 2012

Mimic

hun var sidst online i forgårs... så lad os da håbe at hun endelig har fået den lille i armene

hep hep

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Jeg tænker også hun plejer at være meget aktiv, så mon ikke! Håber alt er gået som hun har drømt om, hvis hun har født nu! Eller måske er hun stadig i gang.. Eller har bare travlt! Man ved jo aldrig

Anmeld

23. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Uhhh, jeg tror hun har født! 

Anmeld

23. oktober 2012

christina92

Uden at sige for meget, så er jeg ret sikker på hun har født  

Men venter stadig på at høre fra hende.

Men man kan jo aldrig vide, prinsessen har jo ikke ligefrem haft travlt med at komme ud.

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

christina92 skriver:

Uden at sige for meget, så er jeg ret sikker på hun har født  

Men venter stadig på at høre fra hende.

Men man kan jo aldrig vide, prinsessen har jo ikke ligefrem haft travlt med at komme ud.

Uhh! Nej det er jo lige det, og en fødsel kan både være hurtig og trække ud

Anmeld

23. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Jeg tror de! Overvejede faktisk det samme igår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.