Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det tror jeg næsten hun har håber snart vi høre noget
Frøken J. skriver: Nogen der mon ved om hun har født? Er så nysgerrig, og det er hende så velundt! Hun har jo ikke været på siden i forgårs Og har jo gået rundt og været de 4 cm åben... SPÆNDENDE!
Nogen der mon ved om hun har født? Er så nysgerrig, og det er hende så velundt! Hun har jo ikke været på siden i forgårs Og har jo gået rundt og været de 4 cm åben... SPÆNDENDE!
HÅBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er SÅ meget hendes tur nu altså
Sad lige i sekundet og overvejede at oprette en tråd Jeg tror hun har født og HÅBER sådan at hun har og det er gået helt fantastisk glæder mig til at se hendes lille guldklump
hun var sidst online i forgårs... så lad os da håbe at hun endelig har fået den lille i armene
hep hep
Uhhh, jeg tror hun har født!
Uden at sige for meget, så er jeg ret sikker på hun har født
Men venter stadig på at høre fra hende.
Men man kan jo aldrig vide, prinsessen har jo ikke ligefrem haft travlt med at komme ud.
christina92 skriver: Uden at sige for meget, så er jeg ret sikker på hun har født Men venter stadig på at høre fra hende. Men man kan jo aldrig vide, prinsessen har jo ikke ligefrem haft travlt med at komme ud.
Jeg tror de! Overvejede faktisk det samme igår!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128