Kønsscanning i dag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Frøken J.

Ih jeg er spændt og er nervøs! I dag finder vi ud af, om det er en han eller hun der lurer inde under mors mavespæk Jeg har hele tiden haft en MEGET klar fornemmelse af, at det er en pige igen, men på den anden side er denne graviditet bare 180 grader anderledes end første gang, så det kan meget vel være en lille dreng!

Begge køn er lige velkomne, vi har jo en pige i forvejen. Eneste er, at vi er HELT blanke for navne til en dreng, imens listen over pigenavne er lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MomInTheMaking

Frøken J. skriver:

Ih jeg er spændt og er nervøs! I dag finder vi ud af, om det er en han eller hun der lurer inde under mors mavespæk Jeg har hele tiden haft en MEGET klar fornemmelse af, at det er en pige igen, men på den anden side er denne graviditet bare 180 grader anderledes end første gang, så det kan meget vel være en lille dreng!

Begge køn er lige velkomne, vi har jo en pige i forvejen. Eneste er, at vi er HELT blanke for navne til en dreng, imens listen over pigenavne er lang

Hvad kl. Skal i derind? Og tillykke med graviditeten.

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Mom In The Making skriver:

Hvad kl. Skal i derind? Og tillykke med graviditeten.

Kl. 16.30! Er meget spændt! Men regner med først at opdatere ud på aftenen, for vil gerne lige smide et billed med, og familien skal have det at vide først

Anmeld

23. oktober 2012

MomInTheMaking

Frøken J. skriver:

Kl. 16.30! Er meget spændt! Men regner med først at opdatere ud på aftenen, for vil gerne lige smide et billed med, og familien skal have det at vide først

Det er spændende. pøj pøj. 

Anmeld

24. oktober 2012

bubba

Frøken J. skriver:

Hvordan gik det :-) vi er SÅ spændte :-D

Anmeld

24. oktober 2012

Frøken J.

bubba skriver:

Hvordan gik det :-) vi er SÅ spændte :-D

Det var en helt fantastisk lillebror

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Wee tillykke, så må l til at tænke på drengenavne

Anmeld

24. oktober 2012

bubba

Frøken J. skriver:

Iih.. Stort tillykke :-D

Anmeld

24. oktober 2012

FF

Tillykke :') 

Anmeld

25. oktober 2012

Mokka

Så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.