Navne update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

L83

Vores Dreng skal hedde Isak og Noah til mellemnavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Sahara82

L83 skriver:

Vores Dreng skal hedde Isak og Noah til mellemnavn

Sødt Er det med vilje at det er fra biblen eller bare fordi I synes det er søde navne?

Vores dreng får et i forvejen utrolig langt navn, så vi har droppet dobbeltnavnet. Han skal have mine to mellemnavne og min kærestes efternavn, så fire navne, hvor tre af dem er meget meget lange. Haha han kommer på arbejde når han skal til at lære og stave. Godt hans mor er dansklærer og kan hjælpe ham lidt

Anmeld

2. november 2012

DitteFisk

TJA, indtil nu skulle vore babydreng have heddet Noah, for vi fik kønnet at vide til kønsscanning i uge 16.. men i dag, til MD var han meget sikker på at det var en pige!! Så nu ved vi jo ingenting! Men vi havde tidligere snakket om, at hvis det bliver en pige, så skal hun gerne hedde Vigga.. jeg eelsker det navn!

Anmeld

2. november 2012

Sahara82

Gigl skriver:

TJA, indtil nu skulle vore babydreng have heddet Noah, for vi fik kønnet at vide til kønsscanning i uge 16.. men i dag, til MD var han meget sikker på at det var en pige!! Så nu ved vi jo ingenting! Men vi havde tidligere snakket om, at hvis det bliver en pige, så skal hun gerne hedde Vigga.. jeg eelsker det navn!

What!!! Crazy at de kan tage sådan fejl. Var det mig, havde jeg måske lige ringet til stedet hvor du blev sacnnet i uge 16 og brokket mig bare en smule!! Men altså så længe det er et sundt og velskabt barn, så betyder kønnet vel ingenting!?

Men Vigga er vold sødt

Anmeld

2. november 2012

DitteFisk

smsh skriver:

What!!! Crazy at de kan tage sådan fejl. Var det mig, havde jeg måske lige ringet til stedet hvor du blev sacnnet i uge 16 og brokket mig bare en smule!! Men altså så længe det er et sundt og velskabt barn, så betyder kønnet vel ingenting!?

Men Vigga er vold sødt

Vi har faktisk snakket med dem, og de har tilbudt os en ny scanning hvor vi så forhåbentlig, og en gang for alle, kan få det afklaret ;D 

Ja det er så

Anmeld

3. november 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Vi har faktisk snakket med dem, og de har tilbudt os en ny scanning hvor vi så forhåbentlig, og en gang for alle, kan få det afklaret ;D 

Ja det er så

Fantastisk god plan  Og rart at få afklaret, en gang for alle, hvilke farver i skal shoppe tøj i

Anmeld

3. november 2012

mamaninja

Vi venter en lille pige, er dog helt uenig i at alle kvinder ønsker døtre!

jeg har altid forestillet mig at jeg skulle have en dreng først som så skulle blive storebror (nok fordi jeg selv har en fantastisk storebror)

Er også lidt af en drengepige selv så har ikke de store drømme om en lille prinsesse, så det har taget lidt tid og vænne mig til tanken om at det er en lille pige der venter derinde, men så længe hun har det godt så er jeg glad!!!

Af navne har vi talt om Zelda eller Vigga, der er favoritter lige pt. har også været omkring Bjørk og Frigg. Vi vil ikke beslutte os fast på et navn før vi ser hvordan hun ser ud....

Anmeld

3. november 2012

Palaja

mamaninja skriver:

jeg har altid forestillet mig at jeg skulle have en dreng først som så skulle blive storebror (nok fordi jeg selv har en fantastisk storebror)

Er også lidt af en drengepige selv så har ikke de store drømme om en lille prinsesse, så det har taget lidt tid og vænne mig til tanken om at det er en lille pige der venter derinde, men så længe hun har det godt så er jeg glad!!!

Af navne har vi talt om Zelda eller Vigga, der er favoritter lige pt. har også været omkring Bjørk og Frigg. Vi vil ikke beslutte os fast på et navn før vi ser hvordan hun ser ud....

Siger heller ikke at alle kvinder ønsker sig døtre, men stort set Selvfølgelig er der også nogen der kun ønsker drenge. Har selv en veninde som kun "ville ha" drenge, og hun er da også så heldig at have fået tre

Men stort tillykke med jeres lille pige. Synes Vigga er et skønt navn  

Anmeld

4. november 2012

Sahara82

mamaninja skriver:

Det forstår jeg måske ikke helt, altså at i først vil bestemme jer når i ser hvordan hun ser ud. Hun ligner vel det navn i bestemmer hun skal ligne? Der er vel ikke en steriotyp måde en Frigg eller Vigga ser ud?

Men allesammen vildt søde navne forresten. Synes det er meget fedt i har fundet så specielle navne og ikke bare vælger et traditionelt navn. Vi har valgt Viktor, og det er nok ret traditionelt, men vi er helt forelskede i navnet, så det var lidt ligegyldigt om det var traditionelt eller ej.

Anmeld

7. november 2012

mamaninja

Det er måske også noget mærkeligt noget. Har bare altid haft det skørt med at skulle fastlægge et navn før barnet er kommet. for mig er det sådan en del af den første fødselsdag at hun skal møde sin mor og far og have sit navn. Ej jeg kan godt høre det lyder helt skørt, men det er nok en eller anden romantisk forestilling.....

Viktor er et vildt dejligt navn! Kan godt forstå i er vilde med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.