Hjælp min bror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Frk. Holm

Hej Alle,

Da jeg blev gravid, og dermed helt naturligt skulle til at shoppe for min kommende øjesten, betroede jeg betvivlet min lillebror at det var en jungle at gøre på nettet. 

Det har så åbenbart resulteret i at han har sat sig ned ved sin computer og lavet hjemmesiden Mutter.dk , som gør det muligt at søge og filterer på tværs af forskellige webshops på én gang. I øjeblikket har han lavet så han har fat i produkterne fra 10 forskellige butikker, men han arbejder vist på at få flere på.

Min lillebror er bare super sej, og han vil gerne gøre det så godt som muligt. Så jeg lovede at skrive herinde, og håbe på at nogen af jer ville komme med foreslag til forbedringer og lign. så han kan lave det endnu bedre, for jeg er nok lidt farvede så jeg synes jo bare alt er godt 

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

FrkZier

Frk. Holm skriver:

Hej Alle,

Da jeg blev gravid, og dermed helt naturligt skulle til at shoppe for min kommende øjesten, betroede jeg betvivlet min lillebror at det var en jungle at gøre på nettet. 

Det har så åbenbart resulteret i at han har sat sig ned ved sin computer og lavet hjemmesiden Mutter.dk , som gør det muligt at søge og filterer på tværs af forskellige webshops på én gang. I øjeblikket har han lavet så han har fat i produkterne fra 10 forskellige butikker, men han arbejder vist på at få flere på.

Min lillebror er bare super sej, og han vil gerne gøre det så godt som muligt. Så jeg lovede at skrive herinde, og håbe på at nogen af jer ville komme med foreslag til forbedringer og lign. så han kan lave det endnu bedre, for jeg er nok lidt farvede så jeg synes jo bare alt er godt 

På forhånd tak.

jeg synes den ser rigtig fin ud

Anmeld

23. oktober 2012

Timse

God ide

Jeg ville vælge en anden forside, forstået på den måde at når man kommer ind på siden lige nu så er det første man ser at varer ting der koster over 15.000 kr. så hellere et flot billede først

Anmeld

23. oktober 2012

Frk. Holm

Timse skriver:

God ide

Jeg ville vælge en anden forside, forstået på den måde at når man kommer ind på siden lige nu så er det første man ser at varer ting der koster over 15.000 kr. så hellere et flot billede først

Tak for input i to 

God idé med forside, den sender jeg lige hans vej

Anmeld

23. oktober 2012

Flødebollen

Frk. Holm skriver:

Hej Alle,

På forhånd tak.

Hejsa!

Super fedt tiltag. Det er lidt ligsom Kelkoo, bare målrettet ting til børn etc.

Jeg havde dog valgt en anden baggrund, da det virker lidt dunkelt. Måske noget mønstret tapet eller lign. Og så er jeg ikke super vild med skrifttypen. Der er noget utroværdigt og barnligt over den, synes jeg.

Men det er bare min mening

Måske skulle han også overveje, ikke at have så mange billeder på forsiden, hvor man bare kan scrolle ned af i en uendelighed.

Jeg foreslår også, at han vælger en forside og præsenterer koncept mv. Det giver bedre overblik og formentlig også kunden større lyst til at undersøge hjemmesiden

Anmeld

23. oktober 2012

An&Jo

Frk. Holm skriver:

Tak for input i to 

God idé med forside, den sender jeg lige hans vej

ja jeg er af samme mening..

Hvis han vil have det på den måde, så måske sætte det billigste øverst.. Det er lidt nogle voldsomme priser at få i hovedet med det samme og kan jage nogle potentielle kunder væk..

Anmeld

23. oktober 2012

Flødebollen

An&Jo skriver:

ja jeg er af samme mening..

Hvis han vil have det på den måde, så måske sætte det billigste øverst.. Det er lidt nogle voldsomme priser at få i hovedet med det samme og kan jage nogle potentielle kunder væk..

Anmeld

23. oktober 2012

Frk. Holm

Mange tak, det er jo helt vildt så brugbar input der kommer.. Super fedt! Han bliver virkelig glad for jeres hjælp..

Anmeld

23. oktober 2012

serinasmor

Hej Alle,

På forhånd tak.

der er stavefejl i hygiejne 

og jeg kunne godt bruge en "vend prisen om " funktion så det er muligt at få de mindste priser først

søgefunktionen virker ikke ordentligt ... på billederne vises 5 eller flere tremmesenge .. når jeg søger på ordet kommer der intet frem

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Frk. Holm skriver:

Mange tak, det er jo helt vildt så brugbar input der kommer.. Super fedt! Han bliver virkelig glad for jeres hjælp..

Langt færre billeder på forsiden, og så må jeg ærligt sige jeg ville lukke ned så snart jeg kom ind på siden, for jeg er slet ikke interesseret i vare i den prisklasse, jeg leder stort set kun efter ting under 1000 kroner, med mindre det er noget helt vildt særligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.