Frk. Holm skriver:
Hej Alle,
Da jeg blev gravid, og dermed helt naturligt skulle til at shoppe for min kommende øjesten, betroede jeg betvivlet min lillebror at det var en jungle at gøre på nettet.
Det har så åbenbart resulteret i at han har sat sig ned ved sin computer og lavet hjemmesiden Mutter.dk , som gør det muligt at søge og filterer på tværs af forskellige webshops på én gang. I øjeblikket har han lavet så han har fat i produkterne fra 10 forskellige butikker, men han arbejder vist på at få flere på.
Min lillebror er bare super sej, og han vil gerne gøre det så godt som muligt. Så jeg lovede at skrive herinde, og håbe på at nogen af jer ville komme med foreslag til forbedringer og lign. så han kan lave det endnu bedre, for jeg er nok lidt farvede så jeg synes jo bare alt er godt 
På forhånd tak.
Hejsa!
Super fedt tiltag. Det er lidt ligsom Kelkoo, bare målrettet ting til børn etc.
Jeg havde dog valgt en anden baggrund, da det virker lidt dunkelt. Måske noget mønstret tapet eller lign. Og så er jeg ikke super vild med skrifttypen. Der er noget utroværdigt og barnligt over den, synes jeg.
Men det er bare min mening 
Måske skulle han også overveje, ikke at have så mange billeder på forsiden, hvor man bare kan scrolle ned af i en uendelighed.
Jeg foreslår også, at han vælger en forside og præsenterer koncept mv. Det giver bedre overblik og formentlig også kunden større lyst til at undersøge hjemmesiden 
Anmeld