Præcis sådan min tankegang var da jeg tabte mig,....hvordan kan jeg holde ud at leve resten af livet....og jeg ved der skal daglig motion til, ellers så kan jeg slet ikke synde...men ja, det handler vel "bare" om at finde ens egen måde...men jeg tror heller ikke på alle de foreninger osv,,,,..ikke på sigt.
Knus Eva
Jeg er jo vokset op med en mor der altid har været på kur. Salat og frugt var kun noget man spiste, når man var på kur. Når man så endelig havde tabt de ønskede kilo, så var belønningen at man måtte spise nøjagtig som før. Så kunne man altid gå på kur igen

Ja, det er jo bare helt forkert, derfor har jeg altid ledt efter en ny og nem kur, pulver osv. Jeg har faktisk aldrig haft et naturligt forhold til sund mad - ej heller usund mad, for den sags skyld!
Men jeg kæmper dagligt med at ændre det, for jeg ved jeg kan - og det VIL jeg.
Jeg tænker meget på mit helbred...jeg har 2 børn som ikke skal vokse op med en mor, som ikke kan finde ud af at spise rigtigt. - Og de skal ikke opleve mor være på kur.
Det betyder bare SÅ meget for mig, for jeg kan jo nu se, hvad det har gjort ved mig i min egen barndom.
Så nu leder jeg ikke længere efter den næste nye kur, men jeg koncentrere mig om at lytte efter i mig selv, hvornår jeger mæt osv.
Men det er en hård kamp...men jeg SKAL lykkes
Anmeld