problemer med veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

nogen der har nogen gode råd til hvordan man kan få nogen ny veninder som er der for en nå man har brug for det? jeg er ikke så god til at tage kontakt til folk, da jeg har meget dårlig selvværd og har depression . jeg har en veninde som der kun kontakter mig nå hun har problemer og som der kun snakkes om sig selv nå jeg har problemer. og hvis hun endelig spørg hvordan jeg har det, og jeg fortæller det så besøger hun os ikke da hun er bange for at jeg trækker hende med ned.

skriver fra mobil så håber i kan læste det da det ikke er nemt at skrive fra mobile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

nogen der har nogen gode råd til hvordan man kan få nogen ny veninder som er der for en nå man har brug for det? jeg er ikke så god til at tage kontakt til folk, da jeg har meget dårlig selvværd og har depression . jeg har en veninde som der kun kontakter mig nå hun har problemer og som der kun snakkes om sig selv nå jeg har problemer. og hvis hun endelig spørg hvordan jeg har det, og jeg fortæller det så besøger hun os ikke da hun er bange for at jeg trækker hende med ned.

skriver fra mobil så håber i kan læste det da det ikke er nemt at skrive fra mobile

du kan jo søge veninder herinde, der er nogen rigtig søde piger spredt ud over hele danmark

Anmeld

23. oktober 2012

B&J

ville ønske jeg boede længre ned af i landet for der er så mange vidunderlige kvinder her inde jeg gerne ville møde

men desværre er jeg lige som dig jeg er ikke så god til at komme i kontakt med folk og når jeg endelig er det ja så finder jeg alle de forkerte.... og gider ikke svines til eller folk lyver for mig eller de tror jeg lyver når jeg ikke gør det.... vil gerne have en jeg kan stole på og kontakte lige meget hvad om det bare er over en kop et eller andet bare for lige at snakke jaa det kunne være dejligt

men håber af hele mit hjerte jeg finder hende en dag og håber du goså finder en

Anmeld

23. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Åh, det er meget svært at råde dig, - især når du skriver, du har depression. For hvad er op og ned?

Din depression vil jo i den grad farve dit syn på tingene, og det er svært at sige, om du ville være i stand til at kende en ægte god veninde, hvis hun stod lige foran dig.

Jeg tror, du skal gøre dig det meget klart, at det kan være, din nuværende veninden rent faktisk er ganske udmærket. Men når du har det så svært at du har en direkte depression, så forplumrer det også din opfattelse af relationen. 

Jeg ville nok forsøge at viske tavlen ren og prøve at se på min veninde med nye friske øjne og give hende og forholdet en chance til. Hvem ved, måske har hun også sit at tumle  med...

Og så håber, jeg du får hjælp til din sygdom. Af læge og psykolog.

Anmeld

23. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

AAmAmmnogen der har nogen gode råd til hvordan man kan få nogen ny veninder som er der for en nå man har brug for det? jeg er ikke så god til at tage kontakt til folk, da jeg har meget dårlig selvværd og har depression . jeg har en veninde som der kun kontakter mig nå hun har problemer og som der kun snakkes om sig selv nå jeg har problemer. og hvis hun endelig spørg hvordan jeg har det, og jeg fortæller det så besøger hun os ikke da hun er bange for at jeg trækker hende med ned.

Jeg har det på samme måde..
Jeg leder også efter veninder, hvor man bare kan lave dn hyggeaften, gå på cafe, eller noget andet. Men har angst(som jeg kan håndtere, deg meste af tiden)
Og så er jeg lige flyttet til sjælland(helsingør) så det er ikke let.

Anmeld

23. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk. Himmelblå skriver:

Åh, det er meget svært at råde dig, - især når du skriver, du har depression. For hvad er op og ned?

Din depression vil jo i den grad farve dit syn på tingene, og det er svært at sige, om du ville være i stand til at kende en ægte god veninde, hvis hun stod lige foran dig.

Jeg tror, du skal gøre dig det meget klart, at det kan være, din nuværende veninden rent faktisk er ganske udmærket. Men når du har det så svært at du har en direkte depression, så forplumrer det også din opfattelse af relationen. 

Jeg ville nok forsøge at viske tavlen ren og prøve at se på min veninde med nye friske øjne og give hende og forholdet en chance til. Hvem ved, måske har hun også sit at tumle  med...

Lige det jeg ville til at skrive!! Nogle gang ka det være svært at andre har det skidt, hvis man ik slv er helt på toppen!

Men jeg håber rigtig meget at du finder en at snakke med, og at du får det bedre! Vh stine

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

tak jeg få hjælp og er så småt begyndt at få det lidt bedre.

med hensyn til min venindeså ved jeg at hun nogen gange har det lidt svært også, men jeg har altid været der for hende lige meget hvor svært jeg selv har haft det, både da hun prøvede at tage sit eget liv og abort da hendes familie ikke ville tage med nogen af gangene smed jeg hvad jeg har haft i hænderne

også tænker jeg også at hun bare burde lytte lidt nå jeg så har det svært( ved hun har det godt lige i øjeblikket da hun har fået en kæreste)

hun kontakter mig ikke rigtig nå der er noget der gå godt for at fortælle nogen posetive ting men kan ringe flere gange om dagen nå der er noget der gå dårligt.

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Lige det jeg ville til at skrive!! Nogle gang ka det være svært at andre har det skidt, hvis man ik slv er helt på toppen!

Men jeg håber rigtig meget at du finder en at snakke med, og at du får det bedre! Vh stine

se svaret til frk himmelblå

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

du kan jo søge veninder herinde, der er nogen rigtig søde piger spredt ud over hele danmark

det har jeg også overvejet men syntes det er lidt svært nå jeg har svært ved at tage initiativ til at mødes

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg har det på samme måde..
Jeg leder også efter veninder, hvor man bare kan lave dn hyggeaften, gå på cafe, eller noget andet. Men har angst(som jeg kan håndtere, deg meste af tiden)
Og så er jeg lige flyttet til sjælland(helsingør) så det er ikke let.

sådan har jeg det også sådan så man ikke bare sidder hjemme hele tide

hvis jeg ikke boede så langt væk ville jeg godt have mødtes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.