Hvilke(n) TV julekalender..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

jydeinden

pyrus, krummernes jul, bdr. mortensens jul, cwc world, og så satte jeg et par stykker mere på, men Pyrus bliver jeg Aldrig træt af :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Benjamins'mor

Brødrene mortensens jul, det er bare den bedste

Anmeld

23. oktober 2012

TNBC

Sara. skriver:

ValhaHvilke kommer i år???

Jul i. Valhal og julestjerner

Anmeld

23. oktober 2012

Glad Giraf

Elsker elsker elsker skibet i skilteskoven, hvorfor aner jeg ikke...

Synes ikk jul på Kronborg var så god så har ikke stemt på den, men jeg var med i den (kun som medlem af pigegarden) så den fortjener lidt opmærksomhed

Anmeld

23. oktober 2012

Maja88

jul i gammelby. jullerup færgeby. hallo det er jul..jul på slottet.. skibet i skilteskoven..

Anmeld

23. oktober 2012

SussieThyssen

Mine ynglings er Jullerup Færgeby, Vinterby Øster, Jul i Gammelby, Jul på Skottet og Nissebanden og Pyrus.
Jeg synes, at det er mange år siden, de har lavet en, der har været værd at se, men der går åbenbart også en hel del år mellem hver.

Så vidt jeg husker, er det faktisk Martin Mihe Renard, der står bag de sidste af dem, jeg har nævnt, og han har lavet en del af dem fra 90'erne, som er gode.

Der er faktisk en du ikke har fået med, for så vidt jeg husker, brugte de også serien med Pippi Langstrømpe et år, men det kan godt være jeg husker forkert. 

Kærligst
Sussie 

Anmeld

23. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Selvom jeg bliver vildt nostalgisk over de gamle, og der er mange julekalendere, jeg elsker, så må jeg sige, at de to "nye":

Absalons Hemmelighed

og

Pagten

er fantastisk velproducerede og virkeligt flotte med gode historier og fine, fine julebudskaber - om end noget moderne.

Jeg er vild med det.

I øvrigt havde Tv2 en der hed "Mikkel  og guldkortet", som jeg også synes, var rigtig, rigtig fin, - men mon ikke den satte mange børn af - i hvert fald var den meget svær for de mindste.

Anmeld

23. oktober 2012

HeidiØ

Jul i Gammelby, Jul på Slottet, Nissebanden i Grønland, Pyrus, Ludvig og Julemanden og Jul i Valhal!

The Julekalender, Juletestamentet og Jul på Vesterbro!

Anmeld

23. oktober 2012

Dinna88

Jeg er og bliver en Pyrus pige!!! Men jeg ELSKER også krummerne!

Anmeld

23. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er rigtig mange gode gamle julekalender, men jeg ellssskkkeeeddeee Jul på slottet. Valentin var så lækker og Mia-Maya så sød. Da vi ventede nr. 1 og ikke vidste kønnet ville jeg så gerne have haft, at hvis det blev en pige, at hun skulle hedde Mia-Maya. Det ville manden ikke gå med til, men gerne Maya. Men ud kom en dreng og han kom til, at hedde Luka.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.