Julekalender til ufødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Miss BananaHammock

Ja - ikke nyfødt, men ufødt... har sådan lyst til at købe julekalender og lave adventskalender til junior. Men det er jo skørt for han er jo slet ikke født før det næsten er overstået.. glæder mig allerede til næste år!

Er der andre der har det som mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Astrid P

HAHAHA... Du er sød! Og jeg tror det er mega typisk førstegangs-mor-agtigt. Jeg havde det præcis sådan der, da jeg ventede min datter.

Anmeld

22. oktober 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

HAHAHA... Du er sød! Og jeg tror det er mega typisk førstegangs-mor-agtigt. Jeg havde det præcis sådan der, da jeg ventede min datter.

Hehe jeg er ihvertfald skrup skør :0)

Men glæder mig bare til at lave noget til min egen unge istedet altid at være hende hyggetanten der kommer med juleting til alle andres børn ;0)

Anmeld

23. oktober 2012

Camilla30

Miss BananaHammock skriver:

Hehe jeg er ihvertfald skrup skør :0)

Men glæder mig bare til at lave noget til min egen unge istedet altid at være hende hyggetanten der kommer med juleting til alle andres børn ;0)

Kan jeg godt følge dig i , jeg laver dog ikke julekalender men er så småt ved at gå 'all-in' med baby-værelse-projektet, det er sååååe hyggeligt

Hilsen Camilla.

Anmeld

23. oktober 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Kan jeg godt følge dig i , jeg laver dog ikke julekalender men er så småt ved at gå 'all-in' med baby-værelse-projektet, det er sååååe hyggeligt

Hilsen Camilla.

åhh ja - kan ikke vente til jeg kan gå igang med værelset - men der går nok lige en måneds tid endnu. Vi er stadig igang med ombygningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.