Kom nu ud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

annecatrine88

hej alle sammen. 

De sidste par dage har jeg haft mens ligende smerter og i dag er det begyndt er trække ned i begge ben. Har ellers også haft ondt i lænden. Nu her til aften er det begyndt at nive i underlivet. Mon der snart sker noget????? 

Er ved at være utålmodig, selvom man bare skal nyde det sidste. Min mave bliver også ufattelig hård rimelig tit. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu ved jeg ik lige hvor langt du er henne, men hvis du er tæt på termin, ja så hepper jeg gerne for at baby snart kommer ud!! 

Og ja ka godt huske den hårde mave! Det er bare træls!! Vh stine

Anmeld

23. oktober 2012

annecatrine88

StineW79 skriver:

Nu ved jeg ik lige hvor langt du er henne, men hvis du er tæt på termin, ja så hepper jeg gerne for at baby snart kommer ud!! 

Og ja ka godt huske den hårde mave! Det er bare træls!! Vh stine

Jeg er i 38+2.. Så der er heldigvis ikke så længe til ligemeget hvad. 

Anmeld

23. oktober 2012

FogL

annecatrine88 skriver:

hej alle sammen. 

De sidste par dage har jeg haft mens ligende smerter og i dag er det begyndt er trække ned i begge ben. Har ellers også haft ondt i lænden. Nu her til aften er det begyndt at nive i underlivet. Mon der snart sker noget????? 

Er ved at være utålmodig, selvom man bare skal nyde det sidste. Min mave bliver også ufattelig hård rimelig tit. 

Hehe, der er da ingen der nyder den sidste tid :p Så det forstår jeg ikke. Kom ud bebs!

Anmeld

23. oktober 2012

annecatrine88

I dag er det begyndt virkelig at nive i understellet. Havde I andre også det da I skulle føde?

Anmeld

23. oktober 2012

Chili

annecatrine88 skriver:

I dag er det begyndt virkelig at nive i understellet. Havde I andre også det da I skulle føde?

Jeg ved hvordan du har det... Har haft det sådan den sidste uge nu! Og stadig ingen baby og jeg er 40+4 imorgen..

Anmeld

23. oktober 2012

annecatrine88

Chili skriver:

Jeg ved hvordan du har det... Har haft det sådan den sidste uge nu! Og stadig ingen baby og jeg er 40+4 imorgen..

Det kunne være rart hvis de ville komme ud. Håber ikke jeg skal gå fra nu og så 10 dage over tid, for det kan jeg da ikke holde ud. Synes bare jeg får det værre for hver dag der går. 

Anmeld

23. oktober 2012

Chili

annecatrine88 skriver:

GåbeHåbehhehelhell

Det kunne være rart hvis de ville komme ud. Håber ikke jeg skal gå fra nu og så 10 dage over tid, for det kan jeg da ikke holde ud. Synes bare jeg får det værre for hver dag der går. 

Håber heller ikke for dig du går over.

Og ja, det bliver også værre her, jo længere han borer sig ned, det er virkelig ikke særlig rart
Men nu må vi se, skal til jm imorgen, måske hun kan hjælpe lidt på vej

Håber snart din bebs kommer ud

Anmeld

24. oktober 2012

SussieThyssen

Masser af heppen og vestøv til jer alle i denne tråd

Ja kroppene øver sig, og så må man tage det med, selvom det er hårdt de sidste uger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.