Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er det jo faktisk nærmest næsten lige om lidt at det er den 1 december og ja ærligt jeg har nærmest glædet mig sidden 1 juni
MEN.....
Jul og december betyder kalendergaver og det betyder ( for mit vedkommende ) at Carl-Emil skal have en julesok men hvilken
jeg vil virkelig gerne have en helt fantastisk smuk julesok til ham men er helt blank på hvordan den skal se ud og hvor den kan købes så I må meget gerne vise jeres og fortælle hvor de kan købes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dean har ikke en Julesok men en jule sæk jeg helt selv har syet til ham Men i år bliver den kun brugt jule aften da bedsterne har købt en lego kalender til ham, så vi har besluttet af de kalender gaver vi har købt, dem får han jule morgen i stedet, så der er lidt ekstra der
booster_88 skriver: Dean har ikke en Julesok men en jule sæk jeg helt selv har syet til ham Men i år bliver den kun brugt jule aften da bedsterne har købt en lego kalender til ham, så vi har besluttet af de kalender gaver vi har købt, dem får han jule morgen i stedet, så der er lidt ekstra der
det var da også en meget god ide at gøre det sådan
Carl-Emil's mor skriver: det var da også en meget god ide at gøre det sådan
Jeg elsker løsningen i sær fordi han selv kan vælge den pakke han vil have den dag Så hopper han jo bare i sækken og vælger en pakke
Carl-Emil's mor skriver: Nu er det jo faktisk nærmest næsten lige om lidt at det er den 1 december og ja ærligt jeg har nærmest glædet mig sidden 1 juni MEN..... Jul og december betyder kalendergaver og det betyder ( for mit vedkommende ) at Carl-Emil skal have en julesok men hvilken jeg vil virkelig gerne have en helt fantastisk smuk julesok til ham men er helt blank på hvordan den skal se ud og hvor den kan købes så I må meget gerne vise jeres og fortælle hvor de kan købes
Jeg elsker denne her fra Medusa - se den lille nuttede mus der stikker hovedet op, og den lille musebag med hale, der sidder nede ved hælen Bahne havde den sidste år.
Mine unger har ikke julesokker men hver sådan en her dog med forskelligt motiv. Den ældste har dette motiv Jeg har istedet for 24 ringe fået sat en ring i bunden og broderet deres navn samt fødselsår på i stedet for. http://www.google.dk/imgres?start=159&num=10&a mp;hl=da&biw=1440&bih=838&tbm=isch& ;tbnid=47hV5cCZdbsCfM:&imgrefurl=http://www.te xtilbixen.dk/broderi/juletraestaepper/julekalender e/julemand-og-kane.html&docid=7wGotmMYe5JePM&a mp;imgurl=http://www.textilbixen.dk/media/catalog/ product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d2713 6e95/j/u/julekalender_-_julemand_og_rensdyr.jpg&am p;w=500&h=375&ei=pKSFUJLVMIjZsgbx1YCACA&am p;zoom=1&iact=hc&vpx=387&vpy=323&d ur=768&hovh=158&hovw=206&tx=148&ty =91&sig=108037477188123611660&page=5&t bnh=144&tbnw=184&ndsp=47&ved=1t:429,r: 67,s:100,i:205
vores datter har fået en klokkestreng min moster har syet i patchworke... samtidig fik jeg et juletræs tæppe jeg længe har ønsket mig
tak for jeres gode svar
det er dog en strømpe han skal have ham min lille Ridder Skrubbe men kender I det man ser så mange rigtig søde men det siger ikke lige klik i en
Carl-Emil's mor skriver: tak for jeres gode svar det er dog en strømpe han skal have ham min lille Ridder Skrubbe men kender I det man ser så mange rigtig søde men det siger ikke lige klik i en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128