Julesok - flash din

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.036 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Nu er det jo faktisk nærmest næsten lige om lidt at det er den 1 december  og ja ærligt jeg har nærmest glædet mig sidden 1 juni

MEN.....

Jul og december betyder kalendergaver og det betyder ( for mit vedkommende ) at Carl-Emil skal have en julesok men hvilken

jeg vil virkelig gerne have en helt fantastisk smuk julesok til ham men er helt blank på hvordan den skal se ud og hvor den kan købes så I må meget gerne vise jeres og fortælle hvor de kan købes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

booster_88

Dean har ikke en Julesok men en jule sæk jeg helt selv har syet til ham Men i år bliver den kun brugt jule aften da bedsterne har købt en lego kalender til ham, så vi har besluttet af de kalender gaver vi har købt, dem får han jule morgen i stedet, så der er lidt ekstra der

Anmeld

22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

booster_88 skriver:

Dean har ikke en Julesok men en jule sæk jeg helt selv har syet til ham Men i år bliver den kun brugt jule aften da bedsterne har købt en lego kalender til ham, så vi har besluttet af de kalender gaver vi har købt, dem får han jule morgen i stedet, så der er lidt ekstra der

det var da også en meget god ide at gøre det sådan

Anmeld

22. oktober 2012

henh01

Vi har disse til børnene.. De er kæmpe store og ringer med klokken på huen når den bevæger sig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2012

booster_88

Carl-Emil's mor skriver:

det var da også en meget god ide at gøre det sådan

Jeg elsker løsningen i sær fordi han selv kan vælge den pakke han vil have den dag Så hopper han jo bare i sækken og vælger en pakke

Anmeld

22. oktober 2012

Tullebobs

Carl-Emil's mor skriver:

Nu er det jo faktisk nærmest næsten lige om lidt at det er den 1 december  og ja ærligt jeg har nærmest glædet mig sidden 1 juni

MEN.....

Jul og december betyder kalendergaver og det betyder ( for mit vedkommende ) at Carl-Emil skal have en julesok men hvilken

jeg vil virkelig gerne have en helt fantastisk smuk julesok til ham men er helt blank på hvordan den skal se ud og hvor den kan købes så I må meget gerne vise jeres og fortælle hvor de kan købes

Jeg elsker denne her fra Medusa - se den lille nuttede mus der stikker hovedet op, og den lille musebag med hale, der sidder nede ved hælen  Bahne havde den sidste år.

Anmeld

22. oktober 2012

Kay

vores datter har fået en klokkestreng min moster har syet i patchworke... samtidig fik jeg et juletræs tæppe jeg længe har ønsket mig 

Anmeld

22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

tak for jeres gode svar

det er dog en strømpe han skal have ham min lille Ridder Skrubbe men kender I det man ser så mange rigtig søde men det siger ikke lige klik i en

Anmeld

29. oktober 2012

MyLove E

Carl-Emil's mor skriver:

tak for jeres gode svar

det er dog en strømpe han skal have ham min lille Ridder Skrubbe men kender I det man ser så mange rigtig søde men det siger ikke lige klik i en

Rema1000 har nogle VILDT søde julesokker i denne uge:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.