NY: Facebookgruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
12 svar
1 synes godt om
22. oktober 2012

Humanincubator

Jeg har oprettet en Facebookgruppe til os. Skriv en pb til mig, og så sender jeg et link til jer.

Har valgt at kalde den Junebugs - En junebug er en bille men endnu vigtigere er det et engelsk/amerikansk kælenavn til en, man godt kan lide. Og det synes jeg, passer PERFEKT til vores junibabyer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

miig1989

Humanincubator skriver:

Jeg har oprettet en Facebookgruppe til os. Skriv en pb til mig, og så sender jeg et link til jer.

Har valgt at kalde den Junebugs - En junebug er en bille men endnu vigtigere er det et engelsk/amerikansk kælenavn til en, man godt kan lide. Og det synes jeg, passer PERFEKT til vores junibabyer!

Junebugs, det da bare mega sødt

Er det så en anonym gruppe ?

Anmeld

22. oktober 2012

Humanincubator

Jeg har lavet den lukket, da jeg ellers skal være venner med jer allesammen for at tilføje jer.. Men jeg kan godt lave den hemmelig, hvis der er stemning for det?

Anmeld

22. oktober 2012

NoName

Humanincubator skriver:

Jeg har lavet den lukket, da jeg ellers skal være venner med jer allesammen for at tilføje jer.. Men jeg kan godt lave den hemmelig, hvis der er stemning for det?

Anmeld

22. oktober 2012

Humanincubator

Nu har jeg lavet den hemmelig. Så skal ejg lige kortvarigt have jer på min venneliste Så send et link til jeres facebookside til mig, så skal jeg tilføje jer

Anmeld

22. oktober 2012

miig1989

Humanincubator skriver:

Er ikke så meget inde i det med grupper :p
Men lukket er når man ikke kan se hvad der blive skrevet om, men man kan godt se medlemmer, ikke ?
Og hemmelig er ???

Anmeld

22. oktober 2012

Humanincubator

Hemmelig er, at man ikke kan finde gruppen i en søgning. Det vil sige at venner etc ikke kan se, at du er medlem.

Og du skal inviteres af en anden. Du kan ikke bare tilføje dig selv.

Anmeld

22. oktober 2012

Humanincubator

Så er vi 3 medlemmer

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

Humanincubator skriver:

Hmmm kan folk ikke se på facebook når man melder sig ind i en ny gruppe ?? for så tror jeg nu nok folk i min omgangskreds gætter sig til resten ?? 

Anmeld

22. oktober 2012

Humanincubator

Nej. Ikke når den er hemmelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.