Er vidst på tide at komme med en lille FB
En lynfødsel på godt 11 timer (10 timer og 50 min) 
16-10:
Mille og jeg havde haft en hygge dag hjemme, med mormor på besøg
Stod sent op, tog os GOD tid til at spise morgenmad og tog så et par timer på øjet til middag, inden far kom hjem fra arbejde.
Havde hele dagen gået med lidt små ondt i lænden, men det var jeg jo så vant efterhånden. Klokken 16 var vi klar til at gå til gymnastik, som holdte efterårsferie, uden at have informeret flere af os
Så vi tog hjem, og så havde vi min veninde og hendes søn hjemme og lege før vi skulle spise.
Klokken 17:30 fik jeg det første niv, kraftigere end hvad jeg var vant til men ikk noget jeg tog som tegn til noget. De niv blev så til flere og lidt kraftigere smerter, men stadig ikk noget jeg tog som tegn.
Klokken 18:45 siger min kæreste at han syntes da lige at jeg skulle ringe til mormor og spørge om ikk hun kom ud til en kop aftenkaffe, bare for en god ordens skyld hvis det var vi skulle en tur forbi Næstved sygehus. Hun ville lige ringe og snakke med hende som evt skulle køre os til næstved, hvis der skete noget, om hun ville med og så kom der ellers 5 mennesker
SÅ hyggeligt, meeeen nu begyndte veerne så også ...
Klokken 20:15 ringede jeg til FG for lige at høre. Der var veerne ca 1 min og havde 4 min imellem, men de var ikk kraftigere end at jeg sagtens kunne føre en samtale, så aftalte med JM at ringe hvis jeg ville komme ned. Ca 15 min senere ringer jeg og siger at vi køre nu.
Klokken 21:00 rammer vi sygehuset og nu er veerne faktisk ret stride mod mig, men kan huske fra Milles fødsel at fokusere meget på min vejrtrækning for at "mindske" smerterne 
Vi får at vide at jeg er 2 cm åben, og at det er meget normalt på den tid i graviditeten, men kunne godt se på CTG at veerne var regelmæssige, men vi er velkommen til at gå en time og så komme tilbage, men at så ville det være en anden JM der var der. Vi snakker lidt med vores "chauffør" (en af mine veninder) og bliver enige om at vi tager lige den ekstra time.
Klokken 23:15 kommer den nye JM ind og hilser og måler mig lige en gang og er nu 3 cm, så der er ikk sket meget. Hun syntes vi lige skulle tage en time mere for at se om der skete mere, men denne gang skulle jeg blive i sengen og slappe af.
17-10:
Klokken 00:20 kommer hun ind igen, der er ikk sket meget på den time, og siger at jeg må godt blive og se tiden an, men min kæreste skulle så betale for at skulle sove et andet sted, og så ville de ringe til ham når der skete mere, men vi også gerne køre hjem og se tiden an. Vi snakker lidt med "chaufføren" igen, for det er alligevel 45 min kørsel hver vej, men vi bliver enige om at køre hjem og se tiden an.
Vi kører fra Næstved klokken 01:20 og er hjemme ca klokken 02:00. Veerne har taget rigtig meget til på turen hjem, så beslutter mig for at gå i bad når vi kommer hjem (der ville jeg skide på naboerne

Havde så mange smerter at da jeg skal have tøj af bliver jeg nødt til at sætte mig på toilettet, hvilket skulle vise sig at være en god idé, for jeg skulle altså af med en gang afføring og FOSTERVAND!! Opdager bare ikk vandet er gået før jeg siger til min mor, at det føles som om jeg tisser når jeg får en ve. Hun får hevet mig ud af badet og ind i stuen,. Så der sidder jeg så iført håndklæde og får den ene ve efter den anden,! Der er kun godt 30 sek mellem hver ve, og kæresten og min mor beslutter sig for at NU er det NU at der skal ringes til FG og "chaufføren".
Klokken 03:25 kører vi herhjemme fra og kan ikk huske turen derned, men ved bare at pressetrangen var begyndt at melde sin ankomst, så klokken 03:55 holder vi ude foran FG, men hele min krop er noget der minder om Chok, rystede over det hele og fik stadig bare den ene ve oveni den anden, så kæresten løber ind og får fat i en kørestol til mig, og JM havde ellers regnet med jeg skulle på svangerafd, men blev hurtigt enig med sig selv om at det nok var bedst at få mig på en fødestue.
Klokken 04:00 er jeg på fødestuen og klokken 04:20 kom vores lille prins til verden 

Klarede alt selv og er faktisk rigtig stolt af mig selv, da jeg selv følte at jeg havde styr på min krop selvom det gik så stærkt 

Vi tog hjem fra barselsgangen klokken 10:40, orkede ikk at ligge der mere, ville gerne hjem til vores prinsesse 

Mille er SÅ stolt af sin lillebror, og helt fra dag 1 har hun sagt "Milles Baby" 
Kristian René Pedersen
17-10-2012 kl. 04:20
3380 gr
53 cm
Født 41+0