Vintersko!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

HeidiØ

Det er egentlig mest et spørgsmål til jer hvis unger stadig kravler..

For min dp har efterspurgt varmere sko til William (selvfølgelig). Men han kravler altså endnu - og jeg var inde i Maibom Eurowalk i Bruuns forleden og forhøre mig.. de har self de gode ecco vinterstøvler, men de ville slet ik anbefale dem jo, da William stadig kravler. Så kan der jo ikke sidde sådan en kæmpe boot på foden der..

Hva filan gør I? Hans små fusser blir jo kolde :/

OG; hvilke vinterstøvler har jeres gående unger fået?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

SaNiNa

Hvad med mikke-line overtræksfutter og så et åar varme uldsokker ind til han begynder at gå?

Det ville jeg nok gøre for de vil jo også meget lege når de er ude.

Naia er så småt begyndt at gå men kravler stadig meget og hun har termostøvler vi har købte i tyskland + et par pænere sko med fast kant fra bundgaard (begynder sko)

Anmeld

22. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Det er egentlig mest et spørgsmål til jer hvis unger stadig kravler..

For min dp har efterspurgt varmere sko til William (selvfølgelig). Men han kravler altså endnu - og jeg var inde i Maibom Eurowalk i Bruuns forleden og forhøre mig.. de har self de gode ecco vinterstøvler, men de ville slet ik anbefale dem jo, da William stadig kravler. Så kan der jo ikke sidde sådan en kæmpe boot på foden der..

Hva filan gør I? Hans små fusser blir jo kolde :/

OG; hvilke vinterstøvler har jeres gående unger fået?

Laura har fået et pas ecco selv om hun kravler/går ved ting.. Syntes alt andet er for koldt og hun elsker dem

Anmeld

23. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Laura har fået et pas ecco selv om hun kravler/går ved ting.. Syntes alt andet er for koldt og hun elsker dem

Ej, så køber jeg fandmer sådan et par støvler til William!

Anmeld

23. oktober 2012

HeidiØ

SaNiNa skriver:

Hvad med mikke-line overtræksfutter og så et åar varme uldsokker ind til han begynder at gå?

Det ville jeg nok gøre for de vil jo også meget lege når de er ude.

Naia er så småt begyndt at gå men kravler stadig meget og hun har termostøvler vi har købte i tyskland + et par pænere sko med fast kant fra bundgaard (begynder sko)

Åh det var en meget god idé faktisk - men så igen, så er jeg kommet til at tænke på at han vel snart lære at gå - så er det måske træls at købealt for meget unødvendigt.

Ih altså, sikke en jungle

Anmeld

23. oktober 2012

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Åh det var en meget god idé faktisk - men så igen, så er jeg kommet til at tænke på at han vel snart lære at gå - så er det måske træls at købealt for meget unødvendigt.

Ih altså, sikke en jungle

Selvfølgelig er det træls at købe noget man godt ved ikke vil blive brugt ret lang tid, men det er jo heller ikke sjovt for jeres dreng ikke at kunne være med til at lege.

De kan ofte købes på nettet brugt

Anmeld

23. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ej, så køber jeg fandmer sådan et par støvler til William!

Det har jeg i hvert fald ikke fortrudt... Købte sådan nogle overtræk banditter men syntes bare ikke de sad ordentligt eller noget

Anmeld

23. oktober 2012

HeidiØ

SaNiNa skriver:

Selvfølgelig er det træls at købe noget man godt ved ikke vil blive brugt ret lang tid, men det er jo heller ikke sjovt for jeres dreng ikke at kunne være med til at lege.

De kan ofte købes på nettet brugt

Nemlig!

Anmeld

23. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Det har jeg i hvert fald ikke fortrudt... Købte sådan nogle overtræk banditter men syntes bare ikke de sad ordentligt eller noget

Nej, lige præcis. Jeg må ha fat i nogle gode eccoer! Sys bare de virkede lidt hårde i sålen nede i butikken - men det gør måske ikke noget?!

Anmeld

23. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Nej, lige præcis. Jeg må ha fat i nogle gode eccoer! Sys bare de virkede lidt hårde i sålen nede i butikken - men det gør måske ikke noget?!

Ikke så tæt som Laura er på at gå. Så syntes jeg ikke det er et problem nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.