Md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

pastry26

Md gik rigtig fint, og vi venter os en lille dreng!!  Helt som jeg havde forudsagt og drømt!! 

Vi var så lykkelige at vi skyndte os ud og spise brunch og købe lidt tøj til bettemanden, og så lige pludselig midt i det hele, ringer den jordmoder, som havde scannet os... Jeg fik et chok, da hun startede med at præsentere sig, var sikker på, at der nu var noget galt med ham. Men heldigvis havde hun bare glemt at måle min livmoder hals, da jeg tideligere har fået fortaget keglesnit. Men den var heldigvis helt som den skulle være..

Så alt i alt, en dejlig regnfuld dag.. Nu med baby dreng i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Miss Church

pastry26 skriver:

Md gik rigtig fint, og vi venter os en lille dreng!!  Helt som jeg havde forudsagt og drømt!! 

Vi var så lykkelige at vi skyndte os ud og spise brunch og købe lidt tøj til bettemanden, og så lige pludselig midt i det hele, ringer den jordmoder, som havde scannet os... Jeg fik et chok, da hun startede med at præsentere sig, var sikker på, at der nu var noget galt med ham. Men heldigvis havde hun bare glemt at måle min livmoder hals, da jeg tideligere har fået fortaget keglesnit. Men den var heldigvis helt som den skulle være..

Så alt i alt, en dejlig regnfuld dag.. Nu med baby dreng i maven 

Stort tillykke med din lille dreng  

Anmeld

22. oktober 2012

Luna l

stort tillykke med den lille fyr

Anmeld

22. oktober 2012

pastry26

Miss Church skriver:

Stort tillykke med din lille dreng  

Tak! Det bliver så spændende!!  Håber det går godt med dine tvillinge pige i maven 

Anmeld

22. oktober 2012

pastry26

Luna l skriver:

stort tillykke med den lille fyr

Tak for det 

Anmeld

22. oktober 2012

Miss Church

pastry26 skriver:

Tak! Det bliver så spændende!!  Håber det går godt med dine tvillinge pige i maven 

Ja det gør så!

Tak Det går rigtig godt, men de er allerede begyndt, at være lidt tunge, at gå rundt med  

Anmeld

22. oktober 2012

pastry26

Miss Church skriver:

Ja det gør så!

Tak Det går rigtig godt, men de er allerede begyndt, at være lidt tunge, at gå rundt med  

Det kan jeg forestille mig! Måske du skulle overveje allerede nu, at købe sådan et bælte der støtter maven og ryggen? Jeg har hørt at nogen har glæde af det.. Jeg har også lidt ondt i lænden men ikke noget der er helt vildt slemt 

Anmeld

22. oktober 2012

Miss Church

pastry26 skriver:

Det kan jeg forestille mig! Måske du skulle overveje allerede nu, at købe sådan et bælte der støtter maven og ryggen? Jeg har hørt at nogen har glæde af det.. Jeg har også lidt ondt i lænden men ikke noget der er helt vildt slemt 

Ja det har jeg faktisk også tænkt på. Skal til JM på torsdag, så hører jeg lige hende, hvad hun tænker

Det må også godt vente med de ømme rygge Der er lang vej endnu, hvis man skal have mega ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.