Er det min tur nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Mimic

Min cyklus er som regel meget præcis... 28-30 dage og det har aldrig svigtet, nu står jeg så i den situation at jeg i dag er på 31 dagen, og mens er endnu ikke dukket op, har ellers samtlige tegn på at den er på vej; muren i maven, spændinger i brysterne og en lille bitte smule kvalme om morgenen, altså akkurat som det plejer at være når jeg skal ha min mens.
Jeg har endnu ikke turdet teste, for vi er kun gået igang med at prøve seriøst for en måneds tid siden, men kan jeg virkelig være heldig at der allerede er gevinst...??

jeg beklager det rodede indlæg, men håber sgu så inderligt der snart er gevinst for os (og undskylder sproget)...

mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Pige2009

Det kan da sagtens være, at du allerede er gravid. Selv blev jeg gravid på P-piller, hvilket var noget af et chok. Jeg tog en graviditetstest 1 uge efter min mens skulle være kommet og den var positiv. Så tog jeg to tests en uge derefter, som også var positive, og endelig efter den tredje test gik jeg til lægen og fik det bekræftiget.

Hvis jeg var dig, ville jeg vente en uges tid og så tage en test...

Mange hilsner
Linda (20+5)

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Linda skriver:

Min cyklus er som regel meget præcis... 28-30 dage og det har aldrig svigtet, nu står jeg så i den situation at jeg i dag er på 31 dagen, og mens er endnu ikke dukket op, har ellers samtlige tegn på at den er på vej; muren i maven, spændinger i brysterne og en lille bitte smule kvalme om morgenen, altså akkurat som det plejer at være når jeg skal ha min mens.
Jeg har endnu ikke turdet teste, for vi er kun gået igang med at prøve seriøst for en måneds tid siden, men kan jeg virkelig være heldig at der allerede er gevinst...??

jeg beklager det rodede indlæg, men håber sgu så inderligt der snart er gevinst for os (og undskylder sproget)...

mig

Jeg vil da i hvert fald krydse for dig!
kunne da være super dejligt hvis I slipper for bekymringer ved at gå igang, hvis der så ikke sker noget - er da meget lettere bare at blive gravid så
knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.