puhaaa - ynk ynk ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

peanuts

Ja, så kom kvalmen - fy for pokker og den hænger på mig 24 timer i døgnet...jeg tar kvalmen som et godt tegn på at peanut har det godt

MEN alligevel har jeg bestilt tid hos lægen i dag kl 14 til undersøgelse da jeg den sidste uges tid sådan on/off har haft små blødninger... (Jeg beklager detaljerne) dvs mit udflåd har været lyserødt... Jeg håber alt er ok...

I guder hvor er det svært at holde sig i gang når det eneste man har lyst til er at grave sig ned i sengen og blive der til fødslen går i gang... Det er der jo bare ikke noget der hedder når man har en på 2 som kræver at man er PÅ...

Vi har fortalt det til min mor og far og mangler mandens forældre, tror ikke der går lang tid før de får det af vide... glæder mig til at fortælle det...

Er 6+0 i dag og der er uendelig lang til til termin....

Hvordan har i andre det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

kriknu

peanuts skriver:

Ja, så kom kvalmen - fy for pokker og den hænger på mig 24 timer i døgnet...jeg tar kvalmen som et godt tegn på at peanut har det godt

MEN alligevel har jeg bestilt tid hos lægen i dag kl 14 til undersøgelse da jeg den sidste uges tid sådan on/off har haft små blødninger... (Jeg beklager detaljerne) dvs mit udflåd har været lyserødt... Jeg håber alt er ok...

I guder hvor er det svært at holde sig i gang når det eneste man har lyst til er at grave sig ned i sengen og blive der til fødslen går i gang... Det er der jo bare ikke noget der hedder når man har en på 2 som kræver at man er PÅ...

Vi har fortalt det til min mor og far og mangler mandens forældre, tror ikke der går lang tid før de får det af vide... glæder mig til at fortælle det...

Hvis ikke jeg ender som hvalros efter denne graviditet er det et mirakel!
jeg er kun 4+4 men jeg spiser som et svin, jeg har hele tiden lyst til chokolade og andet lækkert, så bare i dag har jeg spist 3 dounuts, 2 mælkesnitter og en ½ pakke havrekiks med lys chokolade og dertil kommer morgen og middags maden så .. 

Jeg nyder virkelig at jeg ikke har set noget til kvalmen men jeg frygter faktisk at den er på vej for havde det lidt dårligt i morges da jeg vågnede, sådan lidt ala kvalme 

Anmeld

22. oktober 2012

Christina :-)

Jeg er 6+3 og fuck jeg er dårlig ;//

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

peanuts skriver:

føler med dig du får lige en  håber ikke det bliver ved med kvalmen.. 

MEN jeg har det også fuldstændig forfærdeligt hele sidste uge kastede jeg op konstant og havde kvalme.. har de sidste par dage været fri for opkastning men simpelthen haft kvalme konstant !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.