(marts) Sove i egen seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så er det 2 aften i træk, at Lina er blevet puttet i sin egen seng - og ikke i liften i sengen. Håber det går lige så godt som i går. Den eneste ulempe er, at man ikke kan vugge sengen. Har dog hørt, at Brio laver nogen klodser man kan sætte under benene på sengen. Er der nogen af jer som har købt dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Diana...

Han har sovet i liften i sengen i et stykke tid nu men vi skulle da os lige prøve direkte i sengen idag det tog noget tid før han faldt i søvn men nu sover han 

Dem har jeg ikke hørt om men det lyder smart.

Anmeld

28. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina har fra hun blev født sovet i liften som har stået oppe i tremmesengen. Det har været nemt lige, at vugge den.

Det var dig som inspireret mig til, at hun skulle væk fra liften, da du skrev, at prinsen sov i sin egen seng

Brio har lavet nogen klodser som gør, at man kan vugge tremmesengen. De koster vist 180 kr. og vil ikke købe dem før, at jeg har hørt nogen med erfaring med dem.

Kh.

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Lina har fra hun blev født sovet i liften som har stået oppe i tremmesengen. Det har været nemt lige, at vugge den.

Det var dig som inspireret mig til, at hun skulle væk fra liften, da du skrev, at prinsen sov i sin egen seng

Brio har lavet nogen klodser som gør, at man kan vugge tremmesengen. De koster vist 180 kr. og vil ikke købe dem før, at jeg har hørt nogen med erfaring med dem.

Kh.

Hi hi du et skridt længer end mig hi h det jeg mente med i sin egen seng det var lift i tremmesenge hi hi han har jo altid sovet hos mig i vores seng men lige nu ligger i tremmesengen og det så dig der har inspireret mig til det griner.

Hmmm du må lige sige til hvad du høre om dem...

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Lucas første gang i lift/seng
Lucas første gang i tremmeseng 
Lucas første gang han smager rismos med grønsager

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2009

Mira0911

Diana - Hvor var det Lucas var ? Hvornår begyndte du på mos ? 

Anmeld

30. maj 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Diana - Hvor var det Lucas var ? Hvornår begyndte du på mos ? 

Lucas er lidt over 3 måneder fra den 21 feb. han får ikke fast mos/grød endnu han har bare fået lov at smage på det, og han synes det er mega sjovt men kan ikke helt finde ud af at synke det endnu men det kommer jo inden for en månes tid. 

Anmeld

1. juni 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Lucas er lidt over 3 måneder fra den 21 feb. han får ikke fast mos/grød endnu han har bare fået lov at smage på det, og han synes det er mega sjovt men kan ikke helt finde ud af at synke det endnu men det kommer jo inden for en månes tid. 

Okey.. Julie bliver 4 mdr i morgen.. og vi er os så småt begyndt at give hende mos og grød... Det er nu meget skægt at give hende det... Hun skal jo lige finde ud af hvad tungen ellers kan bruges til.. :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.