Var I hårdt ramt af 55 ugers tigerspringet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.051 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

RiUL

FOR DET ER VI, men mest om natten... 

Jeg har seriøst overvejet at tage barnevognsselen ind i tremmesengen, men alligevel.. Oliver rejser sig op SÅ mange gange i løbet af natten, og græder, så ligger vi ham ned og putter ham, og 2 sek. efter, rejser han sige igen.

Nogle nætter varer det i op til 1,5 time - puha.. Hvordan har jeres børn reageret på 55 ugers springet? Synes sgu det er hårdt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Benjamin har ikke reageret voldsomt denne gang. Men min venindes søn har også haft den helt store tur Med gråd og søvnløse nætter. Det varede en måneds tid 

Men jeg er imponeret over, at i står ved!  Jeg magter ikke de der ture, så kommer Benjamin op i sengen og sover ved os  

Krammer til dig og Oliver 

Anmeld

22. oktober 2012

SaNiNa

Vi har kæmpet med det siden ferien og i fredages blev Naia puttet i sin egen seng igen for første gang i 3 måneder og hun er bestem ikke let at putte, men fra 1 time til kun at tage 30 min nu.

Nu jeg så bare spændt på i aften hvor jeg er alene med ungerne igen.

Er oppe et par gange om natten for at give hende sutten men hun sover lige så hurtig igen.

hun er også rigtig meget mor syg (begge unger) det er kun mig som kan bruges men om det fordi far er så meget væk ved jeg ikke lige.

Anmeld

22. oktober 2012

HeidiØ

Åh for hulan her har et været mega slemt! Men faktisk sys jeg han har været meget slem om dagen.. = KONSTANT sur.. SÅ trættende!! Men han har også haft enormt dårlige nætter, hvilket har været ca 1 måned.

LIGE pludselig.. fra den ene dag til den anden, sov han lige 11 timer uden at vågne - og fra morgenstunden grinede han og legede med sig selv, var glad hele dagen!

Det er simpelthen for mærkeligt

MEN!.. JA! Det har virkelig været slemt med 55 ugers.. jeg ved tilfældigvis han runder 59 uger imorgen, og det sluttede i sidste uge

Anmeld

22. oktober 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Benjamin har ikke reageret voldsomt denne gang. Men min venindes søn har også haft den helt store tur Med gråd og søvnløse nætter. Det varede en måneds tid 

Men jeg er imponeret over, at i står ved!  Jeg magter ikke de der ture, så kommer Benjamin op i sengen og sover ved os  

Krammer til dig og Oliver 

Åh håber bare at det kun varer en måned 

Synes det er grusomt, og jeg har også haft taget ham op i sengen, men der sover han ligeså uroligt, og jeg har fået SÅ ondt i ryggen af at ligge med ham Så nu er det slut! Og han vil heller ikke sove om aftenen. Argh  Har fandme lyst til at gi ham væk

Anmeld

22. oktober 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Åh for hulan her har et været mega slemt! Men faktisk sys jeg han har været meget slem om dagen.. = KONSTANT sur.. SÅ trættende!! Men han har også haft enormt dårlige nætter, hvilket har været ca 1 måned.

LIGE pludselig.. fra den ene dag til den anden, sov han lige 11 timer uden at vågne - og fra morgenstunden grinede han og legede med sig selv, var glad hele dagen!

Det er simpelthen for mærkeligt

MEN!.. JA! Det har virkelig været slemt med 55 ugers.. jeg ved tilfældigvis han runder 59 uger imorgen, og det sluttede i sidste uge

Øv Oliver har også humørsvingninger, det er trættende

Men er glad for du siger at det kun varede en måneds tid, så er der ikke længe tilbage - men jeg er træt.. 

Anmeld

22. oktober 2012

sabrina89

Det er første gang at vi rigtig mærker til det.

Hun har været konstant sur ville alt og alligevel ikke. Blev hysterisk over de mindste ting. 

Men lige fra den ene dag til den anden vendte det og hun har aldrig været gladere hun griner hele tiden er begyndt at gå  og sys bare alt er sjovt. Så det er så dejligt!

Anmeld

23. oktober 2012

RiUL

sabrina89 skriver:

Det er første gang at vi rigtig mærker til det.

Hun har været konstant sur ville alt og alligevel ikke. Blev hysterisk over de mindste ting. 

Men lige fra den ene dag til den anden vendte det og hun har aldrig været gladere hun griner hele tiden er begyndt at gå  og sys bare alt er sjovt. Så det er så dejligt!

Det vil jeg glæde mig til

Er glad for at vi ikke er de eneste der har mærket til det..

Anmeld

23. oktober 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Øv Oliver har også humørsvingninger, det er trættende

Men er glad for du siger at det kun varede en måneds tid, så er der ikke længe tilbage - men jeg er træt.. 

Åh jeg kan godt forstå du er træt

William er lidt grumpy om dagen igen - hvad sker der for de gode perioder kun var et par dage og de "dårlige" i månedsvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.